نسخه چاپی

آموزش منابع انسانی مولفه بسیار مهم در توسعه پایدار است

عکس خبري -آموزش منابع انساني مولفه بسيار مهم در توسعه پايدار است

مدیركل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی شركت تراكتورسازی را به عنوان برند آذربایجان عنوان كرد و افزود: آموزش منابع انسانی شركت های صنعتی مولفه بسیار مهمی در توسعه پایدار است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،یعقوب نماینده در دومین جلسه اتاق فکر خبرگان صنایع استان، اظهار کرد: به علت وجود خلا آموزشی در مجموعه‌های مختلف صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی، باید این نقاط بررسی و تقویت شود.


وی با بیان این‌که هر بنگاه اقتصادی موفق، به پشتوانه آموزش نیروی انسانی در ابعاد مختلف به موفقیت رسیده است، افزود: برای رسیدن به اهداف مشترک از اتاق فکر ایجاد شده، باید از تجارب، اندیشه‌ها و دانش بهره گرفته و آن  را به دیگران نیز انتقال دهیم.


وی با اشاره به کمیسیون بین المللی آموزش برای قرن 21 خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت علمی همه جانبه افراد به معنای بهینه سازی قابلیت‌های جسمی، ذهنی، روحی و روانی است و در بنگاه‌های اقتصادی، افراد دارای مهارت‌های فنی کافی اما بدون اخلاق حرفه‌ای، شایستگی لازم را نخواهند داشت.


نماینده در بخشی دیگر از سخنانش به بحث مهم تعهد اشاره کرد و گفت: بحث تعهد که به دنبال آن شایستگی نیز مطرح می‌شود، از جمله مباحث روز دنیاست که با آموزش محقق می‌شود.


وی از صاحبان صنایع و کارشناسان آموزشی به عنوان رهبران آموزشی نام برد و افزود: از این اتاق فکر انتظار می‌رود که ضمن هم افزایی و تبادل دانش و تجربیات به همدیگر، در حوزه‌های آموزشی و مهارتی نیز صاحب نظر و تاثیرگذار باشند.


وی در پایان تشریح کرد: هیچ کشور، جامعه، سازمان و هیچ بنگاه اقتصادی، بدون آموزش به توسعه و پیشرفت نخواهد رسید.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، در این جلسه، در خصوص تصویب و نحوه اجرای طرح‌های پیشنهادی از جمله "تشکیل و ثبت حقوقی مجمع مدیران و مسئولان آموزش بنگاه‌های اقتصادی، تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی یادگیرنده برتر در حوزه مهارتی و اجرای آموزش دوگانه در بنگاه‌های اقتصادی بین اعضای اتاق فکر نمایندگان و خبرگان آموزشی صنایع استان" بحث و تبادل نظر شد.

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...