نسخه چاپی

وام‌های دكتری افزایش می‌یابد

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از مذاكره با بانك‌های عامل برای ارائه وام به دانشجویان دكتری با نرخ سود ۴ درصد از سال آینده خبر داد.


به گزارش نما، برخی از کاربران از «سود ناعادلانه وام ویژه دکتری توسط صندوق رفاه دانشجویی» گلایه کرده‌اند.

اخبار اجتماعی -خبرنگار ما در این نوبت این سوژه را پیگیری کرده است که نتیجه آن در خبری با عنوان « مشکل وام دکتری حل شد» منتشر شد.

*افزایش وام دکتری از سال آینده

فریبرز سجادی معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، در پیگیری دوباره این سوژه برای رفع مشکل سود وام دانشجویان دکتری، اظهار داشت: در حال حاضر در حال رایزنی با بانک‌های عامل هستیم که در آینده با صلاحدید هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان با بانک‌های دیگری هم‌افزایی و وام ارائه کنیم.

وی ادامه داد: از یک سو، تقاضا برای دریافت وام دکترا رو به افزایش است و از سوی دیگر، منابع صندوق برای پوشش همه دانشجویان دکترا کافی نیست که از این رو با بانک‌های عامل دیگری برای اعطای وام به دانشجویان دکتری با نرخ سود ۴ درصد صحبت در حال صحبت هستیم.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۹۷ همه وام‌های دکترا را صندوق رفاه دانشجویان پرداخت کرده است و امسال هم وام‌های دکترا توسط صندوق پرداخت شد.

سجادی تصریح کرد: در نهایت با توجه به شرایط و به دلیل محدودیت منابع مالی، در حال رایزنی با بانک‌های عامل هستیم که اگر به توافق رسیدیم، بتوانیم برای سال آینده با کارمزد ۴ درصد، تعداد بانک‌های ارائه دهنده وام دکترا را افزایش دهیم. برای امسال دیگر امکان این همکاری وجود ندارد.


۱۳۹۸/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...