نسخه چاپی

ترامپ فراموش كرده چندی پیش مردم ایران را تروریست خوانده است

عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رهبری فرمودند كه هر كشوری از حقوق بشر صحبت كند، اسرائیل و آمریكا واقعاً حق ندارند از حقوق بشر دم بزنند؛ آنها عامل فتنه و شر و تجاوز به بشر هستند.


به گزارش نما، سید محمد جواد ابطحی با اشاره به دو توئیت فارسی ترامپ و تکرار ادعای خود در پشتیبانی از مردم ایران و حمایت از حقوق بشر، گفت:در نگاه آمریکا حقوق بشر تعریف های خاص خودش را دارد؛ حقوق‌بشر آمریکایی ، حقوق چشم آبی های غربی و اروپایی است و دیگران بشر نیستند و تروریست هستند.

اخبار سیاسی- نماینده مردم خمینی شهر در مجلس افزود: رهبری معظم انقلاب در دیدار با مردم قم به موضوع دشمن‌شناسی تاکید کردند و معتقدم که بعضی از کسانی که دستشان به تریبون‌ها می‌رسد،رسانه‌های عمومی و مجامع دانشگاهی باید خیلی حواسشان جمع باشد که دشمن می‌خواست این خیزش عظیم را خنثی کند.

وی با اشاره به توئیت فارسی ترامپ ،همچنین حضور سفیر بریتانیا در جمع آشوبگران، ادامه داد: رهبری فرمودند که هر کشوری از حقوق بشر صحبت کند، اسرائیل و آمریکا واقعاً نباید و حق ندارند از حقوق بشر دم بزنند. آنها مایع فتنه و شر و تجاوز به بشر هستند .حقوق بشر را قبول ندارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه ترامپ یادش رفته است که چندی پیش مردم ایران را تروریست خوانده است، مطرح کرد: مردم ایران را تهدید و تحریم می کند ، تهدید به حمله به 52 نقطه فرهنگی ایران کرده است و تحریم‌هایی که انجام می‌دهد. اینها همه نشان می دهد که نه تنها پشتیبان مردم نیست بلکه دشمن ایران اسلامی است و معتقدم که ترامپ متاسفانه روی ستون پنجم و مخالفان در داخل کشور حساب باز کرده است.

وی با اشاره به بازداشت سفیر انگلیس در جریان آشوب‌های شب گذشته مقابل دانشگاه امیرکبیر و همچنین اظهارات ترامپ درباره حمایت از مردم مظلوم ایران، افزود: ابعاد حادثه باید بیشتر روشن شود و باید جلوی حوادث مشابه گرفته شود. دشمن بعد از ۴۰ سال مشاهده می‌کند علی‌رغم تمام فشارها و جنگ های معاصر همچنان مردم در صحنه هستند.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه از این فاجعه پرواز اوکراین از صمیم قلب ناراحت هستیم ،مطرح کرد: باید همه با هم متحد باشند و تدبیر کنند که این حوادث اتفاق نیفتد؛ من معتقدم نکته مهم موضوع این بود که اوج همبستگی و اتحاد مردم را نشانه رفتند و این بسیار خطرناک است،باید حواسمان جمع باشد.

هراس کشورهای استکباری از تکثیر گفتمان انقلاب اسلامی

ابطحی با بیان اینکه مسولان از نفوذ دشمنان غفلت می‌کنند و باید حواسشان جمع باشد، مطرح کرد: ارتباط با خارجی ها باید پیگیری شود ، در زمان دولت اصلاحات گفته می شد که صدای دشمن را از اردوگاه اصلاحات می شنویم. نفوذ اتفاق جدیدی نیست و همواره نفوذ خارجی‌ها در ناآرامی ها ما دیده شده است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه همواره نفوذ خارجی ها در اغتشاشات وجود داشته است، مطرح کرد: کشورهای استکباری همواره تلاش داشتند که انقلاب ما و آرمان های انقلاب را با شکست روبرو کنند،چراکه گفتمان انقلاب اسلامی یک گفتمانی است در ضوابط کمونیست و شرق و ضوابط غرب می گنجد و این گفتمان اگر ادامه پیدا کند،اینها خلع سلاح می‌شوند. اصل ،جنگ روایت ها است و مسئولان ما باید خیلی حواسشان جمع باشد.

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...