نسخه چاپی

شرایط بحرانی در مناطق سیل زده

فرماندار چالوس با اشاره به وضعیت نامناسب مناطق سیل زده گفت: دو هزار خانوار سیل زده چالوسی چشم انتظار كمك هموطنان و مسئولان هستند.

به گزارش نما، سید قدیر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایط بسیار بحرانی در اکثر مناطق سیل زده شهرستان چالوس داریم و اسکان خانوارهای سیل زده بسیار سخت و دشوار است.

وی ادامه داد: نیاز شدید به فرش ، موکت، لوازم خانگی اعم از گاز، بخاری، یخچال و لباس زنانه و مردانه داریم و چشم انتظار کمک هموطنان ایرانی هستیم.

فرماندار چالوس گفت: دو هزار خانوار سیل زده چالوسی در بدترین شرایط ممکن که حتی یک فرش و موکت سالم برای نشستن روی آن ندارند امشب را سپری خواهند کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از این خانواده ها از داشتن لباس خشک برای پوشیدن محروم هستند و در وضعیت سرمای شدیدی که در منطقه وجود دارد نگران کننده است.

رضایی بیان داشت: هموطنان ایرانی بارها و بارها نشان دادند که به کمک هم نوع خود می شتابند و امیدواریم این بار نیز به درخواست ما لبیک گفته به ما را یاری رسانند.

وی بیان داشت: مردم ولایتمدار و خونگرم چالوسی بارها و بارها در بروز حوادث به یاری همنوعان خود شتافتند و این بار خود نیاز به کمک دارند.

فرماندار چالوس بیان داشت: از مسئولان ارشد کشوری و استانی درخواست عاجزانه برای تهیه لوازم خانگی اعم از پوشاک و گرمایشی برای دو هزار خانوار سیل زده که شرایط سختی دارند را داریم.

۱۳۹۱/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...