نسخه چاپی

ابوترابی: عراق از تحریم آمریكا نهراسد

رئیس فراكسیون حقوق بشر مجلس معتقد است اخراج تروریست‌های آمریكایی از عراق با سال ۲۰۱۱ كاملا متفاوت خواهد بود و این بار به جای دریافت امتیاز، به صورت كاملا ذلیلانه اخراج خواهند شد.


به گزارش نما، ابوالفضل ابوترابی با اشاره به مصوبه اخیر پارلمان عراق برای اخراج تروریست‌های آمریکایی از این کشور و تلاش آمریکا برای ادامه حضور نظامی خود در عراق، گفت: به برادران خود در عراق این نوید را می دهم که راه مبارکی را آغاز کرده اند.

اخبار سیاسی- نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که عراقی ها، تروریست های آمریکایی را از کشور خود بیرون نکنند باید شاهد تقویت گروه های تروریستی مشابه داعش و اقدامات تروریستی آنها باشند.

وی ادامه داد: عراق اگر قصد پیشرفت دارد باید آمریکایی ها را که مانند زالو هستند از خود بکَنَد، هرچقدر هم که این جدایی درد و خونریزی داشته باشد.

ابوترابی همچنین با اشاره به تهدید تحریم از سوی آمریکایی ها عنوان کرد: پالس های خوبی از جانب ابرقدرت های دیگر دنیا در حوزه اقتصادی و نظامی همچون چین و روسیه برای کمک به عراق داده شده است که می تواند جبران کننده تحریم های آمریکا باشد.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس دهم اضافه کرد: اگر عراق نیز تحت تحریم قرار گیرد، می توانیم به همراه سایر کشورهای تحریمی که تاکنون تبدیل به قدرت عظیمی در جهان شده است، باشگاه کشورهای تحریمی تشکیل دهیم که کشورهای هچون ایران، ترکیه، روسیه، چین، عراق، کره شمالی و بسیاری کشورهای دیگر عضو آن خواهند بود.

وی افزود: به مسئولان دولت و پارلمان عراق این اطمینان را می دهیم که راه درست اخراج آمریکا است تا بتوانند مثل ایران ابرقدرت سیاسی و نظامی منطقه باشند ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران نیز همواره حامی آنها خواهد بود.

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اخراج آمریکا از عراق با سال 2011 متفاوت خواهد بود چرا که آنها اقدامی صورت داده اند که به جای دریافت امتیاز، به صورت کاملا ذلیلانه از این کشور خارج خواهند شد.

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...