نسخه چاپی

اقدام كنفدراسیون فوتبال آسیا نشان دهنده وجود جریان استكبار در ورزش است

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس در واكنش به ممنوعیت برگزاری مسابقات آسیایی در ایران مطالبی را مطرح كرد.


به گزارش نما، سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مسابقه در کشور ایران واکنش نشان داد و گفت: وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال آسیا باید ورود جدی به این مسئله داشته باشند؛ چنین اقدام‌هایی سیاسی‌اند و نشان دهنده وجود جریان استکبار جهانی و عوامل عربی و منطقه‌ای آنهاست.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: شاید اگر فدراسیون فوتبال کشور در سال گذشته اقدام‌هایی را که انجام داد، انجام نمی‌داد و در برابر سعودی‌ها ایستادگی می‌کرد، امروز شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: برای مقابله با این موضوع و وصول حقوق دوستداران ورزش کشور، فدراسیون فوتبال کشور و مسئولان باید به طور جدی از ورزش پشتیبانی کنند.

گفتنی‌ست؛ ۲۷ دی ماه، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که کمیته مسابقات این کنفدراسیون تصمیم گرفته‌است مسابقاتی از لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی تیم‌های ایرانی است، در کشور بی طرف برگزار کند. این مسئله با واکنش تیم‌های ورزشی و اقدام متقابل مواجه شده است.

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...