نسخه چاپی

همه كشورهای حوزه مقاومت خون‌خواه شهید سلیمانی هستند

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فقط جمهوری اسلامی خون‌خواه شهید سلیمانی نیست و همه كشورهای حوزه مقاومت اسلامی خون‌خواه او هستند.


به گزارش نما، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، گفت: دشمن فکر می کرد که با شهادت سردار سلیمانی شروع یک دوره آرامش را خواهد داشت اما با شهادت سردار سلیمانی کابوس آزاردهنده و مرگبار، بی خوابی، ناامنی، دلهره و اضطراب بر دشمن و اردوگاه های آنان مستولی شده است.

اخبار سیاسی- وی تاکید کرد: فقط جمهوری اسلامی خون خواه شهید سلیمانی نیست و همه کشورهای حوزه مقاومت اسلامی خون خواه سردار سلیمانی هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: استکبار جهانی با اقدامات ناشیگرانه برخی داخلی ها فکر می کرد جامعه ما دچار شکاف شده است اما در این هفته شاهد بزرگترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت مقام معظم رهبری بودیم که چشم جهانیان را به خودش خیره کرد و چشم دشمنان اسلام را کور کرد.

ذوالنور با بیان اینکه مردم ما به برکت خون شهید سلیمانی به وحدت رسیده اند، تاکید کرد: درخواست بنده از مسئولان و به ویژه رئیس جمهور این است که در سخنان خود اینقدر آدرس عوضی و نیش و طعنه نداشته باشند و طعم شیرین وحدت را به کام ملت تلخ نکنند.

وی گفت: آقای رئیس جمهور! سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۴۱ سال است که سینه خود را سپر دفاع از امنیت کشور کرده است و اگر اپراتوری به اشتباه برای دفع یک خطر بزرگتر دچار یک خطای انسانی شده است، بدانید سپاه پاسداران ما آنقدر شجاعت و ایثارگری دارند که آمدند و جلوی انظارعمومی حتی تقصیر دیگران را هم به گردن گرفتند.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: در حادثه قطار سمنان ۴۶ نفر از هموطنان تبریزی ما بر اثر بی مبالاتی دولت، بدن هایشان سوخت و خاکستر شد و سوال بنده از رئیس جمهور این است که آیا شما یک کلمه از این مردم عذرخواهی کردید؟

ذوالنور اضافه کرد در فتنه بنزینی که بر اثر سوءمدیریت دولت، مملکت را به خون و آتش کشید، رئیس جمهور جلوی دوربین ها آمد و به مردم گفت که من هم مثل شما خبر نداشتم و با خنده ای وقیحانه نمک به زخم مردم پاشید.

وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! یا راست گفتید یا دروغ که اسناد می گوید که شما خبر داشتید اما خدا کند که دروغ گفته باشید که اگر دروغ نباشد جرم شما سنگین تر است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در دولت شما چه اتفاقی مهمتر از این حادثه باید رخ دهد که شما در جریان آن باشید؟ چرا باید از مسائل کشور اینقدر بی خبر و بی اعتنا باشید.

ذوالنور با تاکید بر اینکه آقای رئیس جمهور دوران گفتار درمانی تمام شده است، اظهار داشت: آیا روزی که مردم را فریب دادید که کاری می کنیم که هم چرخ صنعت و هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و امروز هر دو قفل است، از مردم عذرخواهی کردید؟

وی افزود: آقای روحانی شما به مردم گفتید که با روز اول اجرایی شدن برجام، تمامی تحریم ها برداشته می شود و آیا بابت این فریب ناروا از مردم عذرخواهی کردید؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متذکر شد: آقای روحانی! به مردم در یزد گفتید به ۱۸ میلیون نفر یارانه معیشتی می دهید اما به آنان نگفتید که با گران کردن بنزین می خواهید هزینه زندگی آنان را چند برابر کنید.

ذوالنور گفت: امروز هر کسی به ما مراجعه می کند، می گوید یارانه معیشتی را دریافت نکرده است که باید مجلس کمیته ای تشکیل دهد تا راستی آزمایی شود که یارانه معیشتی به چه کسانی داده شده است.

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...