نسخه چاپی

اختصاصی نما:

نمازی كه ایام الله بود

عکس خبري -نمازي که ايام الله بود

مقام رهبری با كنار زدن من و ماها در پیدایش نصرت های الهی، وعده های قرآنی را اثبات نمودند راه نجات بشریت را در راه تمسك وتوسل وتوجه ملت ایران به قرآن بیان نمودند نشانه اش را هم یادآوری كردند كه ملت ایران از فرسنگها مرتبه زیر صفر، از زیر لگد مستكبران قرن به اوج عزتی رسید كه درترور مالك اشتر پیروز زمان سیلی سخت به صورت فرعونهای زمان می زند و آنها حتی توان جیغ كشیدن، عكس العمل را ندارند


نصر عزیزی- نماز جمعه درذات خود ایام الله می باشد زیرا می‌فرماید؛ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ. اما نمازاین جمعه از ایام الله هایی بودکه همچون صور اسرافیل صدای جهانی داشت. بعد از رستاخیز وقیامتی که درسو ک وگرامیداشت و پاسداشت خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی درخلق عالم به پا شد، نگاه جهان اعم از دوست و دشمن، به سخنان وعکس العمل امام خامنه ای خیره گردید. او هم الحق، حق امامت را به جای آورد و با سلاح تقوا از همین موضع با مردم دنیا سخن گفت. سیل جمعیت میلیونی هم مشتاقانه وعاشقانه، سر از پا نشناخته و با نیروی حرارت خون سر داراسلام، پروانه وار وبی پروا به آن روز سرد وبرفی زمستان، به گردش جمع شدند با قرائت نماز عشق، برد جهانی یوم الله را وسعت بخشیدند.
آقا در خطبه های نورانی از نیروی الهی حضرت موسی مدد گرفت و شهاب سنگ آسمانی را بر کاخ فرعونیان زمان فرود آورد. امام ما در تحلیل حوادث بی نظیر تاریخ سده های اخیر، بحق علل این رستاخیز جهانی را الهی قلمداد کردند و به دنیا اموختند که مصداق عام و خیره کننده اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم، همین است که از برکت خون یک شهید بسیجی ساده روستایی کرمانی، این چنین جهانی را به نظاره وکنکاش و تاسف و نفرت از سران استکبار به خط می کند. ایشان بدرستی اذهان جهان و ملت ایران را به وجود نیروی الهی وخارق العاده معنوی و ماورای محاسبات مادی سوق دادند.
مقام رهبری با کنار زدن من و ماها در پیدایش نصرت های الهی، وعده های قرآنی را اثبات نمودند راه نجات بشریت را در راه تمسک وتوسل وتوجه ملت ایران به قرآن بیان نمودند نشانه اش را هم یادآوری کردند که ملت ایران از فرسنگها مرتبه زیر صفر، اززیر لگد مستکبران قرن به اوج عزتی رسید که درترور مالک اشتر پیروز زمان سیلی سخت به صورت فرعونهای زمان می زند و آنها حتی توان جیغ کشیدن، عکس العمل را ندارند.
رهبر ما در این هفته و روزهای قبل آن، سکاندار مهندسی تاثیر گذاربر افکار عمومی جهان بودند گویی این طلبه شاگرد مکتب جعفری کلاس درس جهانی اسلام شناسی برگزار کردند.
امام ما این بار هم مثل گذشته، اما درگستره جهانی، با میلیونها شنونده با صدای رسای بلند آمریکا ییها ونوچه های اروپایی شان را بشدت تحقیر کردند و علامت مرگ حقیقی بر آمریکا را نشان دادند واین سیلی میلیونها برابر دردناکتر از سیلی سخت عین الاسد بود.
معظم له، وسعت و گستره و دورنما و راهبردها و کم و کیف و سطح امیدواری جریان منطقه ای وجهانی مقاومت و بیداری اسلامی را متفاوت تر از گذشته ترسیم کردند و مسیر امنیت ملت ایران و جهانیان رادرهمین جهت نشان دادند و امیدواری به امیدالهی را یادآور نمودند.
ایشان سیلی سخت عین الاسد را بعنوان یک سند اقدام و عمل معرفی کردند وآن اینکه استکبار جهانی دریابد، ازاین به بعد گفتمان غالب اسلام خواهی و استکبار ستیزی و پاکسازی منطقه از لوث وجود امریکاییها با سرعت و شدت ادامه دارد و به منش و روش سلیمانی ها، حد توقفی ندارد و شهادت سلیمانی آغاز جدیدی برای گام دوم انقلاب اسلامی و محو رژیم صهیونیستی خواهد بود. این یعنی حرکت شتاب دهنده ملت‌های آزاده برای سلب امنیت از آمریکا وهم پیمانان او.
امام خامنه‌ای قوی شدن همه جانبه و الزامی با اراده های آهنین نسل جوان و تدابیرو گنجینه های ارزشمند وبا تجربه را اصل وفرض دانستند والگوی سیلی سخت و عزتمندانه عین الاسد را فراهم سازی برای قدرت سازی در سایر عرصه ها اعلام کردند و خط را نشان دادند که امکان هیچ برگشتی به سمت ضعیف شدن ویا ذلت پذیری غربی‌ها وجود ندارد و آینده همان وعده خداوند است که از آن مجاهدان وصابران و ثابت قدمان و تقوا پیشگان است و تاریخ هم با چنین انسانهای سبقت پیشه به درستی ساخته می شود وبه نیکی یاد می کند آنچنانکه این حقیقت از شهید سلیمانی جاودانه و ماندگار گردید و قبل از آن شهید بهشتی مظلوم به اندازه یک ملت این راه را برای سلیمانی ها فراهم ساخت.
امام خامنه ای سپاه قدس را یک سپاه انسانی وَ سلیمانی را یک مکتب قلمداد کردند یعنی این حرکت برای آزاد سازی انسانها با انسانی خود ساخته و خود را هیچ پنداشته، دراین آرایش که صرفا ماموریت نظامی ندارد، ادامه دارد. این رسالت را خداوند از ما میخواهد که این امانت را به منزلگاه های مقصود برسانیم. و با شکرانه نعمتهای بی شمار خداوندی و ارزانی شده به ملت ایران،این انقلاب را جهانی سازیم. هم خود از دستاوردهای آن بهره مند شویم و هم نوید بخش سایر ملت های دربند اسیر جهل و زر و زور باشیم. اگر چنین باشد که هست، آیا این ایام الله جلوه و نشان دیگری ندارد؟

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...