نسخه چاپی

تصمیم سازان فوتبال نباید مقابل زورگویی‌های AFC كوتاه بیایند

رحمان رضایی معتقد است كه امروز روزی است كه تصمیم سازان فوتبال ایران به هیچ وجه نباید مقابل زورگویی‌های كنفدراسیون فوتبال آسیا كوتاه بیایند


به گزارش نما، شوک بزرگی که به فوتبال ایران وارد شد، سلب امتیاز میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بود که فوتبال ایران در واکنش به این موضع AFC از حضور در این مسابقات انصراف داد.

اخبار ورزشی- رحمان رضایی در این خصوص اظهار داشت: اگر نگوییم AFC بازی کشورهای عربی را خورده، باید گفت این کنفدراسیون تحت تأثیر کشورهای صاحب نفوذ و ثروتمند عربی چنین تصمیم ظالمانه‌ای را علیه فوتبال ایران گرفته است. تصمیمی که هیچ مبنای منطقی ندارد.

ملی پوش پیشین فوتبال کشورمان بیان داشت: عربستانی‌ها با ما مشکل سیاسی دارند و از همین رو از چند سال پیش تیم‌های آنها به ایران نمی‌آمدند. آنها اعمال نفوذ کردند تا بقیه آسیا را هم با خود همراه کنند و حالا به هدف و مقصودشان رسیدند.

وی افزود: اگر روزی که عربستانی‌ها مقابل ما جبهه گرفتند فوتبال ما موضع محکمی مقابل آنها می‌گرفت، کار به اینجا نمی‌کشید که آنها همه آسیا را علیه ما تحریک کنند. به نظر من گذشته از اینکه حالا فوتبال ایران با انصراف از حضور در این مسابقات واکنش مناسبی نشان داده، باید با گفتگو و دیپلماسی قوی این مشکل به صورت ریشه‌ای و اساسی حل شود.

رضایی در ادامه بیان داشت: امروز روزی است که تصمیم سازان فوتبال ایران به هیچ وجه نباید مقابل زورگویی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا کوتاه بیایند که اگر چنین شود، فردا باید باج‌های بیشتری در آسیا بدهیم. امروز باید بایستیم و حق مان را بگیریم. این حق فوتبال ایران است که بازی‌هایش را در خاک خودش برگزار کند. اگر این مشکل به ظاهر ورزشی را به صورت ریشه‌ای حل نکنیم به حیثیت ملی کشورمان در جهان لطمه وارد می‌شود.

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...