نسخه چاپی

كیمیا علیزاده در المپیك برای آلمان مبارزه خواهد كرد؟

پولادگر در مورد اینكه گفته شده كیمیا علیزاده در المپیك برای آلمان مبارزه خواهد كرد، گفت: نخیر اینطور نیست، قانونا از آخرین حضور یك ورزشكار در تیم ملی‌اش باید 3 سال بگذرد تا بتواند برای كشور دیگری مبارزه كند.


به گزارش نما، محمد پولادگر در حاشیه مجمع کمیته ملی المپیک در مورد محرومیت تیم‌های فوتبال ایرانی از میزبانی در کشور و اینکه اعلام شده در کشور ثالث بازی نخواهیم کرد، اظهار داشت: فکر می‌کنم یک برخورد انقلابی صورت گرفت. ما همیشه اجازه دادیم به ما حمله کنند و بعد دفاع کنیم. این رویه باید تغییر کند. دیدیم که در حوزه بین الملل به ما حمله می‌کنند و سکوت می‌کنیم و کوتاه می‌آییم. این تصمیم که در کشور دیگری بازی نکنند خیلی به جا و درست بوده است.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: باید جلوی ظلم ایستاد و چیزی که در مورد حق وجود دارد این است که باید مدافع آن باشیم و بایستیم. حق گرفتنی است و کسی در این آشفته بازار بین المللی حق شما را نمی‌دهد و باید خودتان بگیرید.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد مجمع عمومی و عملکرد کمیته ملی المپیک گفت: اتفاقات خیلی خوبی افتاده و حلقه‌های مفقوده از جمله تشکیل کمیسیون‌ها به آنها پرداخته شده که نتایج و ثمرات خوبی برای ورزش کشور خواهد داشت.
پولادگر در مورد اینکه گفته شده کیمیا علیزاده در المپیک برای آلمان مبارزه خواهد کرد، گفت: نخیر اینطور نیست. قانونا از آخرین حضور یک ورزشکار در تیم ملی‌اش باید 3 سال بگذرد تا بتواند برای کشور دیگری مبارزه کند. رسانه‌هایی که این را مطرح می‌کنند از قانون خبر ندارند. این کار امکانپذیر نیست و مگر اینکه در تیم پناهجویانی که کمیته بی المللی المپیک راه اندازی کرده است بازی کند که آن هم با شرایط خاص است.

وی ادامه داد: مطالبی که از قول او منتشر شده مطمئنا خودش نگفته، چون او از روی نوشته هم نمی‌تواند این مطالب را بخواند. کسانی با هدف و نیت این مطالب را عنوان کنند و دروغ‌ها و تهمت‌های زیادی به کشور و نظام در این متن وجود دارد. از همه ارباب جراید و رسانه‌ها خواهش می‌کنم فقط برای اینکه دنیا بداند این مطالب دروغ است نتایجی که تیم‌های ملی دختران ما در تکواندو و سایر رشته‌ها کسب کرده با کشورهای اسلامی دیگر مقایسه کنند که آیا واقعا شرایطی که برای دختران ما در ایران وجود داشته برای خیلی از کشورهای دیگر فراهم بوده است؟

وی ادامه داد: این سیاست امپریالیستی بوده که قصد دارد جمهوری اسلامی ایران را منکوب کنند. این روزها فرصت خوبی است که رسانه‌ها نتایج خوب تیم‌های ملی بانوان ما را با کشورهای اسلامی دیگر مقایسه و ببینید کدام یک از کشورها موفقیت‌های بانوان ایران را داشته است.

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...