نسخه چاپی

نیروی انتظامی مقتدرانه با مفاسد اقتصادی برخورد می‌كند

عکس خبري -نيروي انتظامي مقتدرانه با مفاسد اقتصادي برخورد مي‌کند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاكید كرد كه نیروی انتظامی مقتدرانه با مفسدان اقتصادی و مخلان نظم و امنیت در این فضا برخورد خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،سردار حسین رحیمی در اولین همایش «نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید» که پیش از ظهر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: این نخستین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید بود و هدف از برگزاری آن توجه به فرمان مقام معظم رهبری و بیانیه‌ی گام دوم انقلاب بود.


وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در طول یک سال گذشته همواره مسائل و مشکلات اقتصادی را مد نظر قرار دادند، اظهار کرد: حمایت همه جانبه از تولید گران و صنعت گران، ایجاد تعامل سازنده میان پلیس و بخش‌های اقتصادی ، برنامه ریزی برای جلوگیری از جرایم اقتصادی، کنترل و نظارت بر مفسدان اقتصادی، استفاده از ظرفیت‌های علمی و ... از جمله اهداف این همایش است.


رییس پلیس پایتخت با تاکید بر این که ناجا به عنوان رکن امنیت و نهاد ضابط آن، قوه قضاییه در تامین امنیت اقتصادی در کنار دولت و فعالان اقتصادی گفت‌: ما می‌خواهیم با تامین امنیت حمایت همه جانبه از رونق تولید و همچنین اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.


رحیمی تصریح کرد:‌ البته ممکن است عده‌ای معدود و اندک به دنبال سوء استفاده از فضای اقتصادی و فساد باشند که این ها باید بدانند نیروی انتظامی مقتدرانه و طبق مقررات با آنان برخورد خواهد کرد.

۱۳۹۸/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...