نسخه چاپی

لیدرهای جریان انحرافی به فكر فرار از پرونده اقتصادیشان هستند

احمد خورشیدی‌ آزاد ، دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی در تازه‌ترين اظهارنظر خود از فعاليت‌هاي انتخاباتي جريان انحرافي پرده بر داشت.

وي كه به واسطه پسرش در جريان آخرين تحركات جريان انحرافي است در گفت‌وگو با شفاف با اشاره به اقدامات پر رنگ انتخاباتی جریان انحرافی، گفت: جریان انحرافی یک واقعیت ملموس در فضای سیاسی و اجتماعی کشور است و متاسفانه با راه اندازی دولت دهم فعالیت خود را چندین برابر کرد.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی موفق شد چند کرسی مجلس را در اختیار بگیرد، ادامه داد: جریان انحرافی در انتخابات مجلس نهم به‌رغم اینکه امکانات زیادی را در اختیار داشتند توانست 9 نفر را به مجلس بفرستد و برای انتخابات‌های آینده یعنی انتخابات شورای شهر و انتخابات رياست‌جمهوري نیز آنها برنامه دارند.

وی با بیان اینکه لیدرهای جریان انحرافی مشکلات اساسی دارند، افزود: نکته ای که باید توجه کرد این است که لیدرهای جریان انحرافی عمدتا گرفتار دو مشکل اساسی هستند. اول آنکه اقبال مردمی کمی دارند و مشکل دیگر اینکه بیشتر نگرانی آنها پرونده های اقتصادی است که دارند و دادگاه‌های مختلف که در طول چند ماه گذشته تشکیل شده عمدتا به این افراد بر می‌گردد.

وي‌تاکید کرد: می‌توان گفت که لیدرهای جریان انحرافی به نوعی به فکر فرار کردن از پرونده‌های اقتصادی هستند به نظر بنده نباید اقبالی برای آنها تصور کرد و دولت‌هایی که کمتر تنش درست کردند بعد از 8سال و پایان دوره رياست‌جمهوريشان اقبال نداشتند حال چه برسد به اینها.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...