نسخه چاپی

كشف گازوئیل در میان كیك و كلوچه

عکس خبري -کشف گازوئيل در ميان کيک و کلوچه

سرگرد محمد شریف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم (ع)، از كشف سوخت گازوئیل قاچاق در میان محموله كیك و كلوچه خبر داد.

به گزارش نما ،تعداد زیادی بشکه 220 لیتری مملو از سوخت گازوئیل قاچاق در بار یک تریلی و در میان محموله کیک و کلوچه جاسازی شده بود.


با هوشیاری تیم‌های معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم (ع) ۵هزار لیتر سوخت قاچاقی که قرار بود از کشور خارج شود، توقیف شد.


دو روز پیش بود که منابع خبری ماجرای اقدامات مشکوک یک راننده تریلی در حوالی شهرک شهیدرجایی را به نیرو‌های بسیجی اطلاع داده و آن‌ها پس از چندین ساعت ردزنی و اقدامات پوششی موفق شدند ماجرای قاچاق گسترده سوخت را کشف و عامل این اقدام را هم دستگیر کنند.


سرگرد محمد شریف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم (ع) در تشریح این عملیات ضربتی به قدس گفت: پس از آنکه اخبار و اطلاعاتی مبنی برتحرکات مشکوک مالک یک تریلی به دست ما رسید، برای بررسی دقیق ماجرا از یکی از تیم‌های معاونت عملیات ناحیه مقاومت خواسته شد به محل اعلام شده در حوالی شهرک شهیدرجایی اعزام و به محض شناسایی راننده و مشاهده خودرو او، دلیل اقدامات حاشیه‌سازش را در منطقه بررسی و نتیجه را هم اعلام کنند.


او تصریح کرد: لحظاتی بعد نیرو‌های بسیجی در محل حاضر و پس از انجام تعقیب و مراقبت پوششی، خودرو تریلی را در حوالی میدان بار رضوی در حالی شناسایی کردند که راننده آن در محل مشغول جابه‌جایی محموله‌های مشکوکی بود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم (ع) گفت: جمع‌بندی اولیه ماجرا حکایت از وقوع یک جرم در محل داشت، برای همین هم موضوع به قاضی عندلیب، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۴ مشهد اطلاع داده شد و پس از کسب دستور قضایی عملیات دستگیری فرد مشکوک آغاز شد.


شریف افزود: وقتی نیرو‌های معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم (ع) متهم را دستگیر کردند، برای روشن شدن زوایای تاریک ماجرا به سرعت بار تریلی را مورد بازرسی قرار دادند که به این واسطه دلیل رفتار مشکوک صورت گرفته نمایان شد، چرا که تعداد زیادی بشکه ۲۲۰ لیتری مملو از سوخت گازوئیل در بار خودرو و در میان محموله کیک و کلوچه جاسازی شده بود. بررسی‌های اولیه برای مشخص شدن میزان محموله در محل نشان داد که ۵ هزار لیتر گازوئیل در بشکه‌ها تخلیه شده است.


او ادامه داد: وقتی ماجرا روشن شد و پرده از نقشه قاچاق سوخت برداشته شد، فرد مجرم که برای اقدام خود دلیل قانع‌کننده‌ای نداشت به همراه خودرواش به مقر سپاه منتقل شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم (ع) گفت:هنگامی که راننده در مورد این اقدام بازجویی شد، لب به اعتراف گشود و مدعی شد قصد داشته است این محموله گازوئیل را در پوشش بار کیک و کلوچه به یکی از مرز‌های شرقی منتقل و از کشور خارج و قاچاق سوخت را رقم بزند.


شریف افزود: قاچاقچی سوخت همچنین در مورد نحوه جمع‌آوری این محموله ۵ هزارلیتری گازوئیل توضیخح داد که برای این کار چندین بار در جایگاه‌های سوخت اقدام به سوخت‌گیری و پس از پر کردن باک، تریلی را به باغ یکی از آشنایان منتقل و در آن محل محتویات داخل باک را به بشکه‌ها منتقل می کردند.


او ادامه داد: پس از اعترافات صریح متهم ۳۷ ساله، با دستور مقام قضایی خودرو تریلی به پارکینک منتقل و محموله مکشوفه هم تحویل شرکت نفت شد.


قاچاقچی سوخت پس از آنکه به دستگاه قضایی منتقل شد با دستور قاضی پرونده برای کشف دیگر جرایم احتمالی تحویل نیرو‌های معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت‌مسلم (ع) شد.

منبع :رکنا

۱۳۹۸/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...