نسخه چاپی

پاسخ پیشكسوت استقلال به عضو هیات مدیره/ شما چه كاره هستید؟

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال گفت: من از خانواده استقلال هستم. ۶ سال از عمر من در این تیم گذشت، ولی هیچ‌وقت به فكر سواستفاده از نام و اعتبار این باشگاه نبودم.


به گزارش نما، محمد نوری درباره صحبت‌های عبدالرضا موسوی عضو هیات‌مدیره استقلال علیه خودش اظهار داشت: آقای موسوی! اگر اطلاعات کافی ندارید، من به شما اطلاعات می‌دهم؛ بنده ۶ سال سابقه حضور در استقلال دارم، این ۶ سال به‌کنار؛ اصلا من نیم‌ساعت در استقلال بازی کردم، اما شما چه کار کردید؟ شما چه کاره هستید؟ اگر حکم دارید نشان دهید تا ما هم ببینیم. آمدید کمک مالی کنید، باید در خفا انجام دهید نه اینکه بابت هر پولی که خرج می‌کنید، رسانه‌ها باخبر شوند که موسوی فلان قدر به استقلال کمک کرد.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: آقای موسوی، اگر پول زیادی دارید به محتاجان کمک کنید. به استقلال آمدی تا از کنار این باشگاه، خودت را نشان دهی. برای رضای خدا که به استقلال کمک نمی‌کنی، شما هنوز حکمی نگرفته‌اید، اما در حال حاشیه‌سازی برای تیم هستید.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: من از خانواده استقلال هستم. ۶ سال از عمر من در این تیم گذشت، ولی هیچ‌وقت به فکر سواستفاده از نام و اعتبار این باشگاه نبودم. متاسفانه بعضی‌ها به خاطر شرایط مالی خوب می‌خواهند از کنار استقلال نفع ببرند.

۱۳۹۸/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...