نسخه چاپی

خبر خوب استقلال قبل از دربی

تنها خبر خوب در اردوی استقلال، احتمال بازگشت سیاوش یزدانی به بازی‌های این تیم تا اواسط بهمن ماه است.


به گزارش نما، در حالی که همه نگاه‌ها به جلسه سرنوشت‌ساز نمایندگان ایران در مالزی است و کنفدراسیون فوتبال آسیا روز شنبه در امارات برای استقلال بازی پلی‌آ‌ف برنامه‌ریزی کرده، اما فرهاد مجیدی که از وضعیت تمرینات تیمش ناراحت است، به برگزاری اردو در جزیره کیش فکر می‌کند؛ اردویی که البته هنوز معلوم نیست برگزار می‌شود یا نه.

اخبار ورزشی- استقلالی‌ها کماکان بلاتکلیف‌ترین تیم ایران و آسیا هستند که نه از تاریخ دقیق بازی‌های لیگ برتر خبر دارند و نه مطمئن هستند که در آسیا به میدان می‌روند. این سرگردانی هم اعصاب کادرفنی استقلال را به هم ریخته و هم بازیکنان تیم را.

استقلال شرایط تمرینی مناسبی ندارد و این مساله باعث ناراحتی فرهاد مجیدی شده است. روز دوشنبه استقلالی‌ها در سالنی که متعلق به یکی از دوستان مجیدی بود تمربن کردند، ولی فرهاد به طور کلی از این وضعیت شاکی بوده و صدای اعتراضش را به گوش مسئولان باشگاه استقلال رسانده است.
از سوی دیگر، فرهاد مجیدی همچنان از وضعیت مالی و نقل و انتقالات استقلال شاکی است و نسبت به مشکلات آینده به علت کمبود بازیکن ابراز نگرانی می‌کند. در این مورد شنیده می‌شود مسئولان باشگاه استقلال صبح امروز دوباره به مجیدی قول دادند که دو مدافع خارجی مورد نظر او را جذب کنند. استقلال بیش از هر پستی، در خط دفاع کمبود دارد و مجیدی می‌گوید تازه اگر همین امروز هم مدافعان آفریقایی بیاید، کلی زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شده و در ترکیب اصلی استقلال جا بیفتد.

البته تنها خبر خوب در اردوی استقلال، احتمال بازگشت سیاوش یزدانی به بازی‌های این تیم تا اواسط بهمن ماه است. با توجه به مصدومیت عارف غلامی و احتمال غیبت او در دربی، استقلالی‌ها تلاش می‌کنند تا حداقل یزدانی، دیگر مدافع میانی خود را به دربی برسانند.

یزدانی هفته‌ها است که دچار مصدومیت شده و تلاش پزشکان استقلال برای رساندن او به دربی ادامه دارد، اما مسلما این مدافع به بازی‌های قبل از دربی نمی‌رسد و اگر این اتفاق رخ بدهد هم، کادرفنی استقلال روی بازی دادن به این بازیکن ریسک نمی‌کند. حضور یزدانی در دربی، مهم‌تر از بازی کردنش در سایر بازی‌ها است.

۱۳۹۸/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...