نسخه چاپی

ناهار كاری معاون وزیر خارجه روسیه و سفیر ایران در مسكو

معاون وزیر خارجه روسیه در ناهاری كاری در محل سفارت ایران در مسكو، ابعاد مختلف همكاری‌های دو كشور را با سفیر ایران مورد بحث و بررسی قرار داد و بر تقویت هر چه بیشتر روابط تأكید كرد.


به گزارش نما، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز جمعه چهارم بهمن ماه ۱۳۹۸ در محل سفارت میزبان «ایگور مورگولوف» معاون وزیر خارجه روسیه به صرف ناهار کاری بود‌.

اخبار سیاسی- در این دیدار که دومین ملاقات طرفین طی یک ماه گذشته بود، دو طرف ضمن مرور همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، زمینه‌های تقویت و توسعه همکاری بین دو کشور را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.

ایگور مورگولوف در این دیدار ضمن اشاره به سطح بالای روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف و نیز پتانسیل‌های اجرایی نشده موجود، خواستار تقویت و گسترش هرچه بیشتر این روابط شد.

کاظم جلالی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های وزارت امور خارجه روسیه با سفارت ایران در روسیه و مساعدت‌های همیشگی در مسیر بهبود و تعالی روابط دوجانبه، بر آمادگی کامل سفارت ایران در مسکو برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای منافع دو کشور، تاکید کرد.

کاظم جلالی چهارم دی ماه ۱۳۹۸ در دومین روز از حضور خود در مسکو با «ایگور مورگولوف» معاون وزیر خارجه روسیه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرده بود.

۱۳۹۸/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...