نسخه چاپی

دعوت جبهه ایستادگی از ناطق نوری

رئیس سازمان جوانان جبهه ایستادگی با اشاره به دیدارها و رایزنی‌های انجام شده با برخی شخصیتهای سیاسی كشور گفت: در صورت نیاز از حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری هم دعوت می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمدجواد محمدی نوری با اشاره به تشکیل کمیته‌های جوانان جبهه ایستادگی در ۲۰ استان کشور، از جلسه شورای مرکزی این سازمان در آبان‌ماه جاری با هدف بررسی نامزدهای برنامه‌محور انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و تاکید کرد: آنچه امروز دغدغه‌ نسل جوان است، باید در برنامه رئیس‌جمهور آینده جزو الویتهای اصلی محسوب شود و برآیند تجمع این امور، مطالبات واقعی آنان را هدف قرار می‌دهد.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، غفلت از بصیرت و بیداری جوانان را سهم مهلکی در سند راهبردی پیشرفت کشور دانست و یادآور شد: هرجا از ظرفیت واقعی این نسل غافل شدیم نتیجه‌ای جز شکست را در بر نداشت.

وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنار انتخابات شوراها را بدترین نوع تجمیع در انتخابات برشمرد که نتیجه‌اش سردرگمی مردم و عدم توجه آنان به برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری است.

محمدی نوری علاقه‌مندی نسل جوان به امام و رهبر معظم انقلاب را ذاتی دانست و با اشاره به پیوند رهبری با جوانان، تنها نقطه اتصال ایستادگی در برابر دشمنان و پایداری کشو را در نتیجه پیوند مشترک مسئولان با جوانان و مردم برشمرد.

رئیس سازمان جوانان جبهه ایستادگی به مساله نامزدهای برنامه‌محور اشاره کرد و گفت: با اتفاقاتی که در چند سال اخیر در مساله اقتصادی و سیاسی کشور داشتیم به این فکر افتادیم تا به تمامی دلسوزان انقلاب در حل مساله و ایجاد وفاق و بوجود آمدن دولتی کارآمد وارد مذاکره شده و برنامه‌های آنان را جویا و یا آنان را به حضور در انتخابات ترغیب کنیم.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به دیدارهای اخیر با برخی شخصیتها از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ، محسن رضایی و علی لاریجانی اشاره کرد و گفت: در ادامه رایزنی‌های حزبی، حتی اگر ضرورت اقتضا کند، با حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری هم در راستای انتخابات و ضرورتهای آن مذاکره خواهیم کرد.

وی، دادن فرصت به اصلاح‌طلبان را موجب تقویت و نشاط انتخابات دانست و تاکید کرد: ‌اصلاح‌طلبان باید مرز خود با دشمنان را معلوم کنند و در کنار رهبری قرار گیرند.

محمدی نوری در پایان، به طرح اصلاح قانون انتخابات اشاره و آن‌را مغایر با هدفهای انقلاب و قانون اساسی دانست و ابراز امیدواری کرد که برخی بندها که مناسب انتخابات ریاست جمهوری نیست، در بازنگری شورای نگهبان اصلاح شود.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...