نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان مركزی جزئیات دستگیری 5 قاتل را تشریح كرد

عکس خبري -فرمانده انتظامي استان مرکزي جزئيات دستگيري 5 قاتل را تشريح کرد

فرمانده انتظامی استان مركزی گفت: قاتلان سه فقره قتل‌ بوقوع پیوسته طی دو ماه گذشته، دستگیر شدند.

به گزارش نما ،سردار حسن مفخمی شهرستانی، امروز شنبه پنجم بهمن ماه، در جمع خبرنگاران در خصوص قتل‌های رخ داده در دو ماه گذشته اظهار کرد: مهمترین این قتل‌ها مربوط به ماجرای یک فقره سرقت در شهرستان ساوه بود که در جریان آن، دو نفر(مرد و زن) به قصد سرقت طلاجات وارد منزلی شدند و به دنبال درگیری که بین آنها و مادر و دختر خانواده رخ داد، اقدام به تیراندازی توسط سلاح جنگی کردند که در پی آن، یک نفر از اعضای خانواده کشته شد و سارقین متواری شدند.


وی افزود: دو سارق یاد شده یک فقره سرقت منجر به قتل دیگر نیز در یکی از استان‌های کشور مرتکب شده بودند که نهایتا قاتل اصلی در درگیری با مامورین در کرمانشاه و همدست وی که یک خانم بوده در همدان دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در واقع خودروی در اختیار آنها در جریان وقوع هر دو قتل، سرقتی بوده است. زن سارق برای تامین خودرو به عنوان مسافر سوار بر خودرو شده و با تعارف مواد خوراکی مسموم به راننده و بیهوش کردن وی، اقدام به سرقت خودرو می‌کرده است.


مفخمی شهرستانی در ادامه گفت: قتل دیگری نیز اخیرا در خمینی شهر اصفهان رخ داده بود و قاتل که پس از وقوع قتل، با هدف انجام سرقت به ساوه آمده بود، با هوشیاری پلیس شهرستان ساوه، در کمتر از ۱۲ ساعت در جریان یک درگیری مسلحانه زمین گیر و دستگیر شد. خودروی سرقت شده از مقتول نیز از قاتل کشف شده است.


وی همچنین از دستگیری دو قاتل مقتول ۶۵ ساله ای در اراک نیز خبر داد و گفت: این افراد در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.


فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: مجموعه پلیس استان به جهت فنی، علملیاتی و اطلاعاتی، آمادگی لازم برای مقابله با چنین جرائم خشنی را در کوتاهترین زمان ممکن دارند تا با انجام به موقع اقدامات، شناسایی و پیگیری لازم با قوت و قدرت انجام و در نهایت منجر به کشف شود.

منبع ایسنا

۱۳۹۸/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...