نسخه چاپی

اختصاصی نما:

ترورشهید سلیمانی نشات گرفته از حمایت آمریكا از تروریسم داعش بود

عکس خبري -ترورشهيد سليماني نشات گرفته از حمايت آمريکا از تروريسم داعش بود

ترور شهدای فرودگاه بغداد شهید حاج قاسم سلیمانی و المهدی هم براساس قوانین آمریكا و هم براساس حقوق بین‌الملل غیرقانونی است و ترامپ كه دستور این ترور را داده یك مجرم بین المللی و حمایت گر تروریسم است.



ترامپ رئیس جمهور آمریکا 7 بار به طور شفاف اعلام کرد، آمریکا عمدا در پیدایش و سرپرستی گروهک‌های تروریستی داعش، جبهه النصره و القاعده در سوریه نقش داشته است.
ترامپ گفت که کاخ سفید به طور برنامه‌ریزی شده تصمیم گرفت تا به این گروهک‌های تروریستی شکل داده و از آنها حمایت به عمل آورد همچنین سند محرمانه انتشار یافته توسط دستگاه اطلاعات وزارت جنگ دی‌آی‌آ نیز این مدعا را به اثبات رسانده و نشان می‌دهد که غرب از داعش پشتیبانی به عمل آورده است در واقع باید گفت جنبش‌های تکفیری زاییده سیاست‌های مبتنی بر جهل و بی‌تجربگی نبودند بلکه نشأت گرفته از تصمیماتی بود که با آگاهی و عزم و اراده و به طور قاطع توسط واشنگتن اتخاذ شد.
همچنین هیلاری کلینتون در کتاب خود hard choice با عنوان "گزینه‌های دشوار" سخنان غافلگیر کننده‌ای را مطرح ساخت و اذعان کرد که داعش در واقع ساخته دست آمریکا با هدف تقسیم خاورمیانه بوده است به گفته ی کلینتون او به 112 کشور جهان سفر کرد و با برخی از کشورها این توافق حاصل شد تا به محض اعلام تاسیس داعش این گروه به رسمیت شناخته شود.
داعش گروهی جنایتکار و بیرحم و سفاک و ضد انسانی و حقوق بشر بود که مرتکب انواع جرایم و جنایت های شناخته توسط همه ملت ها و کشورها و مکاتب حقوقی است. و در یک کلام به واقع می توان گفت که مصداق تروریسم آمریکایی است.
ترور شهدای فرودگاه بغداد شهید حاج قاسم سلیمانی و المهدی هم براساس قوانین آمریکا و هم براساس حقوق بین‌الملل غیرقانونی است و ترامپ که دستور این ترور را داده یک مجرم بین المللی و حمایت گر تروریسم است.
به خوبی می بینیم که در تشیع با عظمت شهد سلیمانی خط صحیح ضد تروریسم و ضد استکبار و ضد جنایتکاران بین المللی و حامیان آنها کاملا مشخص گردید
امروز یک میزان ترازوی حق و باطل پدید آمده است که ملت ها به ویژه ملت ایران بر اساس آن می توانند خط صحیح حقوق انسانی و ضد حقوق بشر را مشخص کنند و هر کس چه به صورت علنی و صریح و چه به طور غیر مستقیم از آمریکا حمایت کند در خط تروریسم است
ضمنا آنها که از اغتشاشگرانی که عکس سردار پر افتخار اسلام و ایران را پاره کرده اند حمایت می کنند در واقع در خط همان تروریسم آمریکایی هستند

۱۳۹۸/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...