نسخه چاپی

عریقات «معامله قرن» را «فریب قرن» خواند

دبیر كمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین تصریح كرد كه هر معامله‌ای كه حقیقت اشغال فلسطین را بپوشاند به عنوان «فریب قرن» از آن در تاریخ یاد خواهد شد.


به گزارش نما، صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزدی‌بخش فلسطین امروز شنبه، در واکنش به طرح موسوم به «معامله قرن» تصریح کرد که هرگونه تلاش، معامله یا زورگویی که حقیقت «اسرائیل» را به عنوان رژیم اشغالگر فلسطین بپوشاند، تاریخ از آن با عنوان «فریب قرن» یاد خواهد کرد.

اخبار بین الملل - پس از روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، طرحی با عنوان « معامله قرن » از سوی وی مطرح شد که ادعا می‌شد در این طرح به دنبال پایان دادن به اختلافات ده‌ها ساله فلسطینیان با رژیم صهیونیستی هستند.

اظهار عریقات درست در زمانی صورت گرفته است که گمانه‌زنی‌‌ها در خصوص «معامله قرن» و اخبار مربوط به دعوت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از نتانیاهو و بنی گانتز، برای صحبت در خصوص کم و کِیف «معامله قرن» بالا گرفته است.

بنی‌گانتز، رهبر ائتلاف آبی و‌ سفید و یکی از رقبای سرسخت نتانیاهو در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی است.

در همین ارتباط، شبکه صهیونیستی «12»، به تازگی،‌ بندهای «معامله قرن» را افشا کرده است که از جمله آن، می‌توان به حفظ حاکمیت رژیم صهیونیستی بر شهرک‌های کرانه‌ باختری اشاره کرد.
هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید.

۱۳۹۸/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...