نسخه چاپی

الیاس نادران:‌ «من‌الله توفیق» كیست؟

نماینده مردم تهران گفت: گزارش‌هایی در كازیوی نمایندگان گذاشته شده كه امضا ندارد و ذیل آن نوشته شده «من‌الله توفیق» و لاریجانی در پاسخ گفت كه به مرور زمان موضوع مشخص خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی با استناد به بند ۴ و ۵ ماده ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس که به حفظ انضباط داخلی مجلس و نظارت بر امور چاپ و توزیع گزارش‌ها اختصاص دارد، گفت: در کازیوی نمایندگان گزارش سه‌برگی گذاشته شده که امضاء ندارد و ذیل آن نوشته شده، من‌الله‌توفیق، من من‌الله توفیق را نمی‌شناسم.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر نادران و این جمله که من‌الله توفیق را نمی‌شناسم، گفت: به مرور مشخص می‌شود.

وی همچنین آشوری عضو هیئت‌رئیسه مجلس را مأمور به رسیدگی درباره این گزارش‌های بدون امضاء کرد و گفت: لازم است گزارش‌هایی که منتشر می‌شود امضاء داشته باشد تا مشخص شود از سوی چه کسانی است.

نادران در تذکر دیگری با بیان اینکه نفیاً و اثباتاً درباره تحقیق و تفحص از سازمان بورس نظری ندارد، افزود: دو تن از عزیزان نماینده در مجلس راه می‌روند و به نمایندگان می‌گویند رأی ندهید، اگر این عزیزان می‌توانند استدلالشان را به صورت مکتوب به نمایندگان ارائه کنند.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر نادران گفت: این اشکال وجود دارد که به هنگام بررسی تحقیق و تفحص نمایندگان مخالف و موافق نمی‌توانند صحبت کنند باید در آینده این مشکل را حل کنیم تا نمایندگان مخالف و موافق استدلالشان را درباره تحقیق و تفحص ارائه کنند.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...