نسخه چاپی

پزشك مشهدی دزدیده شد

عکس خبري -پزشک مشهدي دزديده شد

سردار محمد كاظم تقوی، فرمانده انتظامی استان مشهد گفت: آدم ربایان پزشك 54 ساله مشهدی تقاضای ۲۰۰ سكه طلا از خانواده اش كردند و پس از ۹ شبانه روز دستگیر شدند.

فبه گزارش نما ،رمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ متهم پرونده آدم ربایی و رهایی پزشک ۵۴ ساله مشهدی پس از ۹ شبانه روز خبر داد.


سردار  محمد کاظم تقوی گفت: ساعت ۲۱:۳۰ روز بیست و سوم دی ماه جاری فردی در تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ از ربایش یک پزشک ۵۴ ساله در مشهد خبر داد.


وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان بلافاصله وارد عمل شده و با حضور در صحنه تحقیقات خود را آغاز کردند.


سردار تقوی گفت: خانمی که در محل بود به کارآگاهان مراجعه کرد و بیان داشت: برادر ۵۴ ساله اش در خیابان توسط افراد ناشناس ربوده شده است.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: تحقیقات گسترده آغاز و پس از گذشت ساعتی پزشک ربوده شده با خانواده اش تماس گرفته و ابراز داشت افراد ناشناسی او را گروگان گرفته  و در قبال آزادی اش تقاضای ۲۰۰ سکه طلا کرده اند.


این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بررسی های علمی پرونده با اقدامات وسیع اطلاعاتی به سر نخ هایی رسید که رد پای جوانی که چند مرتبه به عنوان راننده این پزشک ۵۴ ساله سرویس دهی داشته را در این ماجرا نمایان ساخت.


وی تصریح کرد: بررسی پلیس حاکی ازآن بود متهم با توجه به اطلاعات دقیقی که از رفت و آمد پزشک داشته نقشه اخاذی را طراحی و شب حادثه با همدستی ۲ دوستش اقدام به گروگان گیری کرده است.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی  پس از ۹شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای این فرد را در حاشیه شهر شناسایی و شب گذشته در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه شدند.


وی بیان داشت:  با دستگیری ۳ متهم پرونده، گروگان در صحت و سلامت نجات یافت و تحقیقات پرونده ادامه دارد.

منبع ایلنا

۱۳۹۸/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...