نسخه چاپی

زندگی در این دو سال سخت شده است/ این‌ها نمی‌دانند برای مردم ما استقلال چقدر مهم است

رئیس جمهور گفت: زندگی در این دو سال سخت شده است. شرایط برای تمام مردم دنیا و عقلا غیر قابل پیش بینی بوده است و كمتر فكر می‌كردند كه یك دولت بخواهد یك پیمان و معاهده و توافق را زیر پا بگذارد.

به گزارش نما، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آیین بهره برداری از طرحهای صنعت آب و برق استان تهران که در شهرستان پاکدشت برگزار شد گفت: منطقه ورامین پیشوا باقرآباد منطقه ای است که به گردن مردم ما در انقلاب اسلامی حق بزرگی دارد؛ در آن روزهایی که غربت انقلاب اسلامی بود کاری که مردم این منطقه در روز ۱۵ خرداد سال ۴۲ فراموش نشدنی است.

وی با اشاره به روزهای آغاز نهضت اسلامی و انقلاب، ادامه داد: در ۱۵ خرداد ۴۲ مردم قم و پیشوا و بسیاری جاهای دیگر قیام و فداکاری کردند و اولین قدم برای حرکت پر شتاب نهضت اسلامی بود.

**شدیدترین تحریم بر مردم کشورمان وارد شده و مردم دلاورانه ایستادگی می‌کنند

رئیس جمهور تصریح کرد: مردم همیشه در زمانی که دشمن چشم طمع به کشور ما داشته یکپارچه به صحنه آمدند و فریاد زدند و و مقاومت کردند. امروز بعد از دوسال شدیدترین تحریم و فشار اقتصادی بر مردم عزیز کشورمان وارد شده و مردم دلاورانه ایستادگی می‌کنند.

روحانی بیان داشت: زندگی در این دو سال سخت شده است. شرایط برای تمام مردم دنیا و عقلا غیر قابل پیش بینی بوده است و کمتر فکر می‌کردند که یک دولت که ادعای تمدن و دموکراسی می کند و ادعای حقوق بشر می کند بخواهد یک پیمان و معاهده و توافق را زیر پا بگذارد و ظلم و ستم نسبت به یک ملت بزرگ شروع کنند و این ظلم هیچ مرز و حتی نداشته باشد و از آن طرف هم کسی فکر نمی کرد مردم ما اینچنین مقاوم باشند.

رئیس جمهور تصریح کرد: ترامپ در آغاز تحریم در سال ۹۷ به رهبران اروپایی گفته بود که بعداً دو نفر از همان رهبران به من گفتند که ترامپ به ما گفت شما (اروپا) سه ماه صبر کنید؛ تا سه ماه دیگر جمهوری اسلامی در ایران وجود ندارد.

وی تاکید کرد: اینها منطقه را نمی‌شناسند و مردم ایران را نمی شناسند نمی دانند برای مردم ما استقلال چقدر مهم است.
منبع: فارس

۱۳۹۸/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...