نسخه چاپی

آماری كه استقلال را امیدوار به صعود می‌كند

تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بیش از هر تیم دیگری توانسته الریان را شكست دهد.

به گزارش نما، استقلال امروز در حالی برابر الریان به میدان می‌رود که این دهمین تقابل دو تیم در باشگاه‌های آسیا می‌باشد.

آبی پوشان تهران که با چهار بار حضور در فینال آسیا و دو قهرمانی در این مسابقات از پر افتخار ترین تیم‌های آسیایی به حساب می‌آیند، بیشتر از همه تیم‌های دیگر با الهلال بازی کرده‌اند و بیشتر از هر تیم دیگری الریان، حریف امروز خود را شکست داده‌اند.

استقلال و الهلال در دیدارهای آسیایی شان ۱۱ بار به مصاف هم رفته‌اند تا الهلال عربستان تکراری ترین حریف آسیایی آبی پوشان تهران باشد.

السد قطر و العین امارات نیز هر یک ۱۰ بار با آبی پوشان تهران دیدار داشته‌اند تا بعد از الهلال، دومین حریف تکراری استقلال در آسیا باشد و الریان قطر نیز امروز برای دهمین بار مقابل آبی پوشان قرار می‌گیرد تا آنها هم در کنار السد و العین ۱۰ بار با استقلال دیدار داشته باشند.

الریان در ۹ دیدار گذشته ۶ بار مقابل استقلال تن به شکست داده تا آبی‌های تهران بیشترین پیروزی آسیایی خود را مقابل این تیم به دست آورده باشند. شاگردان مجیدی این فرصت را دارند که امروز هفتمین پیروزی خود را مقابل الریان به دست آورند. همچنین آبی پوشان در ۹ دیدار گذشته ۱۹ بار دروازه الریان را باز کرده اند تا بیشترین گل‌های آسیایی شان را هم به همین تیم زده باشند. آماری که می‌تواند استقلال را برای نتیجه گرفتن در بازی امروز امیدوار تر کند.

العین و الهلال هر کدام با ۵ و السد با ۴ شکست از استقلال، بعد از الریان بیشترین شکست ها را از نمایند کشورمان تحمل کرده‌اند. بیشترین مساوی آسیایی آبی پوشان هم با ۵ مساوی مقابل دو تیم الجزیره امارات و السد قطر رقم خورده است.

دیدار دو تیم استقلال و الریان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز و از ساعت ۱۸:۴۵ به میزبانی تیم قطری در ورزشگاه السد دوحه برگزار می شود.
منبع: مهر

۱۳۹۸/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...