نسخه چاپی

ماجرای شرط چند بازیكن استقلال برای رفتن به قطر

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را پیرامون سفر این تیم به امارات و ماجرای درخواست چند بازیكن هنگام سفر به قطر ارائه كرد.

به گزارش نما، عبدالرضا موسوی با اشاره به آخرین وضعیت تیم استقلال در کشور قطر قبل از بازی با الریان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و امیدوارم امروز با یک پیروزی بزرگ دست پر به تهران برگردیم و دل طرفداران را شاد کنیم.

وی افزود: آن چیزی که وظیفه ما بوده تا امروز انجام دادیم، لطف خدا شامل حال ما شده و تیم بی‌حاشیه به کارش در اینجا ادامه داده و امیدواریم در نهایت سرانجام خوبی در انتظار بازی امشب باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود سه بازیکن این تیم قبل از پرواز به قطر شرط کرده اند در صورت دریافت چک‌های خود با تیم عازم دوحه خواهند شد گفت: این مورد صحت ندارد، مطمئن باشید بازیکنان تیم شرایط بسیار خوبی دارند و چنین بحثی را مطرح نکردند. هر کسی هم در این زمینه از من سوال کرده عنوان کردم که نوشته رسانه‌ها گمانه‌زنی و حدس بوده است. خوشبختانه استقلال این روزها یکدست و آماده است و امیدوار هستم امشب نتیجه خوبی کسب کنیم و دل طرفداران تیم شاد شود. بازیکنان تیم هم می دانند وقتی به آنها وعده‌ای داده می شود این وعده عملی خواهد شد.

وی در خصوص گلایه هایی که از برخی از مسئولان باشگاه انجام داده و عنوان کرده پولی به همراه آنها نبوده تا خرج تیم کنند گفت: من در صفحه اینستاگرامم یک توضیح سر بسته دادم و اشاراتی داشتم. تعجب می‌کنم که یک تیم ۴۷ نفره عازم کشور دیگر می شود اما یک ریال پول همراه مسئولان تیم نیست. تا به حال چنین موضوعی را نه دیده و نه شنیده بودم.
موسوی خاطرنشان کرد: به طور مثال چند روز پیش فرشید اسماعیلی مصدوم شد و حدود ۶۰۰ دلار برای درمان وی در اینجا هزینه کردیم. وقتی این اتفاقات می افتد باید قبل از آن پیش‌بینی صورت بگیرد. قهرمان شدن یک تیم در آسیا پروسه‌ای بسیار بزرگ است. می دانم که در ایران هم خیلی از باشگاه‌های دیگر در حال حاضر دچار مشکلات مالی هستند ولی واقعیت امر این است که با دست خالی نمی شود به جنگ توپ و تانک رفت.

وی تصریح کرد: متاسفانه وقتی به امارات سفر کردیم متوجه شدم که مسئولان هتل پیام می دهند اگر پول هتل را ندهید کارت اتاق‌ها را دی اکتیو خواهند کرد. به هر طریقی که بود به یکی از دوستانم در امارات زنگ زدم و از او خواستم مبالغی را به دست من برساند تا به هتل بدهم. بعد از این اتفاقات متوجه شدم که تبلیغات محیطی نیز در تهران قراردادش امضا شده در حالی که می‌شد در اینجا بابت این تبلیغات پول خوبی عاید باشگاه کرد چون ما در امارات و کشورهای دیگر باید هزینه ارزی کنیم نه ریالی.

موسوی ادامه داد: در مورد بحث پخش تلویزیونی مستقیم دیدار استقلال و الکویت هم کلی مکافات داشتیم و اگر رایزنی نمی کردیم و کویتی‌ها را تحت فشار نمی گذاشتیم 100 هزار دلاری که گرفتیم هم به دست ما نمی رسید. حتی تلویزیون کویت برای آنکه ما بابت پخش بدون پرداخت پول آنها ممانعت کردیم، بازی را به صورت غیر قانونی برای مخاطبانش پخش کرد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان بازی در امارات هم متوجه شدیم که بلیت‌های بازی به صورت دستی بین برخی افراد فروخته شده و کاملا مشخص بود که این بلیت ها در بازار فروخته شده است. من وقتی این اتفاقات را دیدم از مسئولانی که وظیفه این کار را بر عهده داشتند خواستم که بلافاصله آمار بلیت‌فروشی و رقم آن را به ما تحویل بدهند ولی وقتی به تهران برگشتیم متوجه شدم که آقایان بی سر و صدا فرودگاه را ترک کرده و حتی با ما به کشور قطر سفر نکردند. این اتفاق ناراحت کننده است و باید به آن رسیدگی شود. در حالی که ما در یک کشور خارجی موفق شدیم یک و نیم میلیارد تومان برای استقلال درآمد داشته باشیم باید با شفاف سازی امروز باشگاه را مدیریت کنیم.

موسوی عنوان کرد: در این چند روز وزیر ورزش چندین و چند بار با من تماس گرفته و وضعیت استقلال را جویا شده و ما هم تمام گزارشات را به او ارائه کردیم. امیدوارم استقلال امشب بتواند حریف خود را شکست دهد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند تا ما هم با بازگشت تیم به تهران به مسائل کلان باشگاه رسیدگی کنیم.
منبع: فارس

۱۳۹۸/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...