نسخه چاپی

ذوالنور: اگر انتصابات و تشریفات بود، امروز روحانی رئیس‌جمهور نبود

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به حسن روحانی گفت: اگر واقعاً تشریفات و انتصابات [به‌جای انتخابات] وجود داشت، نظام اجازه می داد امروز شما در كرسی ریاست جمهوری بنشینید؟

به گزارش نما، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: در آستانه حماسه بزرگ مردمی انتخابات قرار داریم، لذا نیاز به وحدت و انسجام وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون اساسی، شورای نگهبان را مفسر خود قرار داده و برنامه داخلی این شورا را در اختیار خودش گذاشته است.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور امروز در ذهن مردم شبهاتی ایجاد می کنید و انتخابات را تشبیه به انتصابات و تشریفات کرده اید.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: آدم های زیادی در کشور وجود دارند، لذا اگر واقعاً انتصابات وجود داشت، نظام اجازه می داد امروز شما در کرسی ریاست جمهوری بنشینید؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: چرا ذهن مردم را خراب می کنید و سپس می گویید حقوقدان هستید؟ اگر یک بار قانون اساسی را مطالعه کرده بودید، این حرف را نمی زدید.

ذوالنوری افزود: آیت‌الله کلانتری به دلیل سرقت علمی از شما شکایت کرده و عنوان شده پایان نامه دکتری شما برای ایشان است، چرا می گویید حقوقدان هستید؟ از این انسجام مردم را از بین نبرید.
منبع: فارس

۱۳۹۸/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...