نسخه چاپی

مخالفت با تاسیس شبكه تلویزیونی جریان انحرافی

عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در همین زمینه نامه ای را خطاب به یكی از مقامات عالی رتبه نظام نوشته و با دستور ایشان جلوی راه اندازی این شبكه گرفته شد


به گزارش نما جریان انحرافی به ویژه یكی از سفرای ایران در كشور های منطقه در چند مدت اخیر به دنبال تاسیس شبكه ماهواره ای در تاجیكستان هستند.

طرح این شبكه به گونه ای است كه ساعات كاری آن در 24 ساعت میان ایران، افغانستان و تاجیكستان تقسیم می شود. بر اساس برخی اخبار دریافتی این موضع باعث می شود 16 ساعت از پخش این شبكه تبدیل به رقص و آواز خوانی از ناحیه تاجیكستان و افغانستان شود.

بر اساس این گزارش، عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در همین زمینه نامه ای را خطاب به یكی از مقامات عالی رتبه نظام نوشته و با دستور ایشان جلوی راه اندازی این شبكه گرفته شد.

به گزارش خبرنگار نیمروز در سال 1373 تنها سه شبكه ماهواره ای فارسی زبان مانند سیمای آزادی منافقین و دوشبكه سلطنت طلب وجود داشت و هزینه نصب ماهواره و لوازم آن به یك میلیون تومان می رسید در حالیكه تا شهریور ماه سال 91 123 شبكه ماهواره ای فارسی زبان راه اندازی شده و 13 شبكه تنها به پخش سریال مشغول هستند.

بر اساس برخی گزارش ها، 2000 شبكه ماهواره ای در آسمان ایران قابل دریافت است.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...