نسخه چاپی

حاج‌كناری: قهرمانان واقعی شهیدان هستند

مربی تیم ملی كشتی گفت: وقتی این استقبال را دیدم احساس سربلندی كردم و فهمیدم كه راه این شهیدان ادامه دارد.

به گزارش نما، پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات کربلای 5 و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد، در فدراسیون کشتی تشییع شد.

عباس حاج‌کناری در حاشیه این مراسم درمورد برگزاری این مراسم اظهار داشت: باید از دبیر تشکر کنم که چنین مراسم باشکوهی را برگزار کرد. قهرمانان واقعی همین شهیدان که برای مرز و بوم ایران جنگیدند تا ما در امنیت کامل به زندگی‌مان برسیم. امیدوارم این راه ادامه داشته باشد. وقتی این استقبال را دیدم احساس سربلندی کردم و فهمیدم که راه این شهیدان ادامه دارد.

وی در مورد شرایط تیم ملی کشتی آزاد، خاطرنشان کرد: مسابقات آسیایی را در پیش داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. امیدوارم دو اردوی باقی مانده هم با شادابی بالا برگزار شود تا در نهایت بتوانیم در مسابقات آسیایی موفق باشیم. هدف ما کسب سهمیه است و این مسابقات می‌تواند استارتی برای حضور در المپیک باشد. هدف نهایی ما کسب مدال در المپیک است، اما امیدوارم کشتی‌گیران در مسابقات آسیایی قهرمانی سال گذشته را تکرار کنند.

پیشکسوت کشتی ایران در خصوص آخرین شرایط حسن یزدانی، عنوان کرد: مدتی است که خودم شرایط وی را پیگیری می‌کنم. او تمرینات خوبی را سپری کرده است و امیدوارم در روزهای آینده که اجازه ورود به تشک را دارد، بتواند در بهترین شرایط باشد. او یکی از امیدهای کسب مدال در المپیک است. امیدوارم بتواند یک مدال خوش‌رنگ را بازهم به مردم ایران تقدیم کند.

حاج‌کناری درمورد ورود نسل جوان به کشتی، تصریح کرد: المپیک میدان بزرگی است و امیدوارم بتوانیم با مدال‌هایی که جوانان ایران کسب می‌کنند، دل مردم را شاد کنند. از غلام محمدی تشکر می‌کنم که استارت خوبی در رده نوجوانان زد و حالا پشتوانه خوبی در کشتی داریم. دوام کشتی به خون تازه‌ای است که وارد این رشته می‌شود و خون تازه همین نسلی است که حالا وارد کشتی شده‌اند. جوانان باید جواب اعتماد بزرگترها را بدهند تا شاهد حضور قهرمانان زیادی در کشتی باشیم.
منبع: فارس

۱۳۹۸/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...