نسخه چاپی

تهیه تقویم فرهنگی قزوین ضروری است

عکس خبري -تهيه تقويم فرهنگي قزوين ضروري است

عاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تهیه تقویم فرهنگی استان برای انسجام بخشی و هم پوشانی برنامه‌های این بخش ضروری است.

به گزارش نما ،منوچهر حبیبی  روز سه شنبه در اولین نشست هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی استان قزوین که با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی در اداره کل ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد، خواستار تدوین تقویم فرهنگی در استان شد و افزود: به منظور برنامه‌ریزی دقیق ، منظم و هدفمند در خصوص فعالیت‌های فرهنگی باید تقویم فرهنگی داشته باشیم.


وی با بیان اینکه عیار هر جامعه با فرهنگ آن سنجیده می‌شود،اظهار داشت: فرهنگ تار و پود یک جامعه است و اگر اصلاح شود همه امورات اصلاح خواهد شد.


حبیبی ادامه داد: بیشتر گرفتاری‌ها و مشکلات جامعه مربوط به حوزه های فرهنگی است و همه باید سعی در برطرف کردن مسایل و مشکلات این حوزه داشته باشیم.


این مسوول با بیان اینکه حل مسایل و مشکلات فرهنگی اولویت اصلی همه مسوولان نظام است،تاکید کرد: سرمایه اجتماعی در کشور آسیب‌دیده و این فضا ماحصل اقدامات ما به‌ عنوان دست‌اندرکاران  امر بوده بنابراین باید با جدیت و حساسیت بیشتری در این حوزه وارد شویم و خطاها را جبران کنیم.


حبیبی در بخش دیگری از صحبنت های خود گفت: مهم ترین مشکل ما این است که بین دستگاه‌های اجرایی هم‌افزایی وجود ندارد و  همه آنها در بخش‌های مختلف  حضور دارند و هرکسی برای خودش کاری می‌کند و نتیجه‌ای نمی‌گیرد و موازی کاری ها زیاد است.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،اظهار داشت: همه باید برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تلاش کنیم و دستگاه‌های فرهنگی در این بین وظیفه امیدآفرینی و ایجاد انگیزه بین مردم را بر عهده‌ دارند.


وی با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر و لزوم اجرای برنامه های فرهنگی مناسب در این زمان، یادآور شد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت ارزش‌های انقلابی و دینی زمینه ایجاد فضای نشاط و امیدآفرینی جامعه را فراهم می‌کند.

منبع ایرنا

۱۳۹۸/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...