نسخه چاپی

محدودیت‌های ترددی در شهر كرمانشاه اعمال می‌شود

عکس خبري -محدوديت‌هاي ترددي در شهر کرمانشاه اعمال مي‌شود

رئیس پلیس راهور كرمانشاه گفت: با توجه به بارش شدید برف در شهر كرمانشاه، محدودیت های ترددی در برخی از نقاط شهر هم اكنون در حال اجراست.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: یکی از مسیرهایی که در حال حاضر رانندگان با محدودیت ترددی روبرو هستند شامل میدان ایثار و میدان جمهوری اسلامی به سمت ترمینال اسلام آباد غرب است.

وی افزود: همچنین تردد خودروها از میدان فردوسی به سمت شهرک صادقیه و خیابان دلگشا، رودکی به سمت پل قره سو، پل‌های روگذر صیاد شیرازی و امام حسین (ع) و همچنین میدان پدر به سمت پارک کوهستان و بیمارستان امام حسین (ع) ممنوع است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر حرکت در خیابان سراب و شورا تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و به رانندگان توصیه می‌شود در خیابان‌هایی که دارای شیب هستند حتماً از این وسیله استفاده کنند.

این مقام انتظامی با توصیه به شهروندان برای پرهیز از ترددهای غیرمجاز، گفت: در صورت ضرورت سفرهای درون شهری با خودروی شخصی حتماً سرعت مطمئنه رعایت و از ترمزهای ناگهانی خودداری شود.

وی در پایان گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود با توجه به شرایط نامساعد جوی حتماً با نیروهای پلیس راهور همکاری و حتی الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای سفر استفاده کنند.

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...