نسخه چاپی

آدام سندلر برای چهار فیلم دیگر با «نتفلیكس» قرارداد بست

نتفلیكس قراردادهای خود با آدام سندلر و كمپانی فیلمسازی او را برای ۴ فیلم دیگر افزایش داد. نتفلیكس كمپانی نمایش آنلاین روز جمعه اعلام كرد ۴ قرارداد دیگر با كمپانی «هپی مدیسون پروداكشنز» متعلق به آدام سندلر بسته است.


به گزارش نما، «معمای قتل» آدام سندلر محبوب‌ترین عنوان نتفلیکس در آمریکا در سال ۲۰۱۹ بود. این فیلم که با بازی سندلر و جنیفر آنیستون ساخته شد، ششمین فیلمی بود که سندلر برای نتفلیکس ساخت.

اخبار فرهنگ و هنر- نتفلیکس اعلام کرده که اعضای این شبکه از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۲ میلیارد ساعت برای تماشای فیلم‌های سندلر وقت صرف کرده‌اند.

این شبکه استریمینگ افزوده او را با نام هر یک از شخصیت‌هایی که ایفا کرده بنامیم یا خیلی ساده به او آدام بگوییم، یک واقعیت درباره او به اثبات رسیده و اینکه هوادارانش از دیدن او سیر نمی‌شوند.

تد ساراندوس رییس دفتر تولید محتوای نتفلیکس افزوده: مردم عاشق داستان‌های او و طنز وی هستند؛ به همین دلیل واقعاً هیجانزده هستم که اعلام می‌کنم ۴ قرارداد دیگر با وی امضا کرده‌ایم و همکاری‌مان را برای ایجاد خنده بیشتر در سراسر جهان با سندلر ادامه می‌دهیم.

آدام سندلر به تازگی بازیگر فیلم «جواهرات تراش نخورده» ساخته برادران سفدی بوده که حدود ۴۸ میلیون دلار در آمریکا در ۶ هفته فروخت. این فیلم از جمعه از سوی نتفلیکس در سراسر جهان در دسترس مردم قرار گرفته است. سندلر برای بازی در این فیلم عنوان بهترین بازیگر از سوی هیات ملی نقد را به دست آورد و نامزدی جوایز اسپریت برای فیلم‌های مستقل را دریافت کرد.

نتفلیکس درباره جزییات ۴ قرارداد جدید خود با این هنرمند صحبتی نکرده است.

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...