نسخه چاپی

توهین كننده به قاسم سلیمانی برگزیده جشنواره فجر!

با انتشار فهرست برگزیدگان جشنواره شعر فجر، نام یك شاعر جوان در فهرست برگزیدگان بخش ویژه مورد اعتراض برخی شاعران در فضای مجازی شد.

به گزارش نما با انتشار فهرست برگزیدگان جشنواره شعر فجر، نام یک شاعر جوان در فهرست برگزیدگان بخش ویژه مورد اعتراض برخی شاعران در فضای مجازی شد. انتشار توئیت‌هایی از این شاعر زن علیه نظام و یا در تمسخر سردار قاسم سلیمانی و خانواده این شهید دلیل اصلی اعتراض است. او در یکی از توئیت‌هایش صراحتاً از تنفرش از جمهوری اسلامی می‌نویسد. او افرادی را که در هر لباسی به تشییع قاسم سلیمانی رفتند، سرزنش می‌کند، تبلیغ تجمعات ضدانقلاب را در صفحه مجازی‌اش انجام می‌دهد، تبلیغ می‌کند تا افراد ایران را ترک کنند و حتی توئیتی حاوی توهین جنسی به خانواده قاسم سلیمانی را هم دارد.

طبیعتاً بعید است هیئت داوران مسئولیتی در قبال عقاید شاعران داشته باشند و آن‌ها فقط در مورد شعر فرد نظر می‌دهند، اما دبیرخانه جشنواره و سایر مسئولان باید بدانند جشنواره شعر فجر یک جشنواره بی مانیفست نیست که بشود در آن هر کسی را تقدیر کرد. عقاید سیاسی این شاعر هم، از تحسین بنی صدر تا بازرگان تا اعلام تنفر از جمهوری اسلامی و تمسخر سرباز وطن بودن حاج قاسم سلیمانی اتفاق پنهانی نیست.
منبع: روزنامه جوان

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...