نسخه چاپی

انتقاد احمدی‌نژاد از ساخت‌وسازهای شهرداری

عضو شورای شهر تهران در تذكری به شهرداری تهران در خصوص نمای شیشه‌ای ساختمان سابق پرچم در تهران انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، پروین احمدی‌نژاد در پانصد و هفتمین جلسه شورای شهر و در تذکری به شهرداری تهران اظهار داشت: علی‌رغم اینکه ممنوعیت استفاده از نماهای شیشه‌ای و کامپوزیت در ساختمان‌ها تصویب شده است اما همچنان شاهد نماهای شیشه‌ای در ساختمان‌ها هستیم.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته در خصوص نمای شیشه‌ای یکی از ساختمان‌های بلند‌مرتبه در منطقه یک موضوعی را به رئیس شورای شهر تهران اعلام کرده‌اند که متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت.

احمدی‌نژاد بیان داشت: نماهای شیشه‌ایی که در ساختمان‌ها استفاده می‌شود خطرات بسیاری در زمان زلزله و آتش‌سوزی دارند و هر کدام از این قطعات شیشه می‌توانند برای شهروندان مشکل‌ساز شود.

عضو شورای شهر تهران در ادامه به ساختمان سابق پرچم در مجاورت مسجد فخر‌آباد در تهران اظهار داشت: متأسفانه نمای این ساختمان نیز شیشه‌ای شده است و این در حالی است که این ساختمان با مشارکت شهرداری درحال احداث است.

عضو شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد تا قبل از اتمام این ساختمان این موضوع توسط شورای شهر پیگیری و در صورت لازم برای متوقف کردن نمای شیشه‌ایی این ساختمان به شهرداری اعلام شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز با تاکید بر صحبت‌های احمدی‌نژاد اظهار داشت: متأسفانه عدم استفاده از نمای شیشه‌ای و کامپوزیت از سوی شهرداری رعایت نمی‌شود و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان به وجود آورده است.

رئیس شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد: ساختمان‌هایی که شهرداری می‌سازد توسط یک هیئت داوری نظارت شوند تا این گونه مشکلات به وجود نیاید.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...