نسخه چاپی

برخورد جدی پلیس با خودروهای فاقد پلاك

رئیس مركز فرماندهی و كنترل هوشمند ترافیك پلیس راهور گفت: خودروهای فاقد پلاك ضمن اعمال قانون، به پاركینگ اعزام می‌شوند تا تكلیف پلاك‌ مشخص شود.




به گزارش نما، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در خصوص تردد خودروهای فاقد پلاک در پایتخت، اظهار داشت: پلیس راهور طرح ویژه‌ای در برخورد با خودروهای بدون پلاک یا با پلاک پوششی و مخدوش در دستور کار دارد.

اخبار اجتماعی - وی تصریح کرد: مخدوشی پلاک به عنوان جرم محسوب شده و خودرویی که پلاکش مخدوش باشد پس از اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور به موضوع خودروهای فاقد پلاک پرداخت و گفت: فاقد پلاک بودن تخلف محسوب شده و اعمال قانون را به دنبال دارد؛ برخی مواقع با خودروهایی مواجه هستیم که فاقد هر دو پلاک جلو و عقب خودرو هستند؛ در این صورت پلیس ضمن کنترل وضعیت خودرو از لحاظ سرقتی و سایر موارد دیگر، خودروی فوق را اعمال قانون کرده و به پارکینگ اعزام می‌کند تا تعیین تکلیف شود.

سرهنگ رازقی به خودروهایی که تک پلاک هستند اشاره و بیان داشت: در برخی اوقات با خودروهایی مواجهیم که یا پلاک عقب یا پلاک جلو ندارند؛ پلیس این دسته از خودروها را اعمال قانون 60 هزار تومانی خواهد کرد.


۱۳۹۸/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...