نسخه چاپی

ملت مقاوم ایران هرگز تسلیم زیاده خواهی های جبهه استكبار نخواهد شد

وزیر دفاع گفت: فشار های حداكثری امریكایی ها علیه ملت ایران را سیاستی شكست خورده و بی اثر است و ملت رشید، بصیر و مقاوم ایران اسلامی هرگز تسلیم زیاده خواهی های جبهه استكبار نشده و نخواهد شد.


به گزارش نما، امیر سرتیپ حاتمی، با حضور در مدرسه دخترانه الزهراء بخش نگور منطقه دشتیاری چابهار زنگ انقلاب را در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به صدا درآورد.

اخبار سیاسی- وزیر دفاع با حضور در جمع دانش آموزان مقطع متوسطه دخترانه الزهراء(س) با تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را معجزه قرن دانست و افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مرهون خون پاک هزاران شهید سرافراز ایران اسلامی است، دارای عزت، سربلندی و استقلال واقعی در سطح منطقه و جهان هستیم.

وزیر دفاع با اشاره به دوران پرفراز و نشیب 41 ساله انقلاب اسلامی افزود: در جنگ تحمیلی 8ساله علیه ملت ایران اسلامی، تمامی اقوام دست به دست هم دادند و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید ساختند و در مقاطع مختلف نیز همبستگی، اتحاد و یکپارچگی ملت بزرگ ایران اسلامی تحت رهبری های داهیانه امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موجب شکست اردوگاه استکبار جهانی شده است.

وزیر دفاع با تقدیر و تشکر از همت ملی در کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان افزود: دولت و نیروهای مسلح همواره خود را خدمتگزار مردم می دانند و از هیچ کوشش و تلاشی در خدمت رسانی به مردم عزیز آسیب دیده فروگذار نمی کنند.

امیر سرتیپ حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود فشار های حداکثری امریکایی ها علیه ملت ایران را شکست خورده و بی اثر دانست و تصریح کرد: ملت رشید، بصیر و مقاوم ایران اسلامی هرگز تسلیم زیاده خواهی های جبهه استکبار نشده و نخواهد شد و قطعاً از این مشکلات با سربلندی و موفقیت عبور خواهیم کرد.

وزیر دفاع گفت: به دشمنان ایران اسلامی یادآور می شویم که اگر کسی به حریم امنیت این ملت و آرمان های والایش تعدی کند با پاسخ دندان شکن فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح روبرو خواهد شد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به شهادت سردار پر افتخار سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع و تجلیل از این فرزند انقلاب این پیام را اعلام کردند که قدردان سربازان حافظ کشور و نظام شان هستند و هرگز اجازه نخواهند داد آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس در مسیر نورانی این شهید عزیز خلل ایجاد کنند.

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...