نسخه چاپی

عبادتگاه مشترك اسلام،مسیحیت و یهود

عکس خبري -عبادتگاه مشترک اسلام،مسيحيت و يهود

این اقدام با هدف مختلط كردن ادیان در یكدیگر صورت نگرفته بلكه هدف از آن، یادگیری تعامل و رفتار با یكدیگر بر اساس احترام و كرامت انسانی است.

به گزارش نما به نقل از شیعه آنلاین، رسانه های آلمانی از ساخت یک عبادتگاه مشترک برای پیروان دین مبین اسلام، مسیحیت و یهود در آینده ای نزدیک در این کشور خبر دادند.

گفته می شود این عبادتگاه مشترک قرار است در شهر برلین ساخته شود. محلی که این عبادتگاه مشترک در آن ساخته خواهد شد، در حال حاضر کلیسای سابق پیروان مذهب "پروتستان" موسوم به "کلیسای پطرس" در مرکز پایتخت آلمان است.

شایان ذکر است این عبادتگاه که هزینه آن را گروهی از مسلمانان، مسیحیان و یهودیان به طور مشترک تأمین می کنند، علاوه بر اینکه محل عبادت است، قرار است بخشی برای آموزش در مورد ادیان مختلف الهی نیز در آن دایر شود.

گفتنی است در این عبادتگاه یک مسجد، یک کلیسا و یک کنیسه دایر خواهد شد تا به اصطلاح پیروان این سه دین گردهم بیایند و به طور مسالمت آمیز به عبادت بپردازند.

در همین راستا «گریگور هوبرگ» کشیش کلیسای پروتستان برلین، در این باره گفت: این اقدام با هدف مختلط کردن ادیان در یکدیگر صورت نگرفته بلکه هدف از آن، یادگیری تعامل و رفتار با یکدیگر بر اساس احترام و کرامت انسانی است.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...