نسخه چاپی

حیدری: اطلاعی از انتخابم برای قضاوت دربی ۹۱ ندارم

داور فوتبال كشورمان گفت: تاكنون ابلاغیه قضاوت دربی ۹۱ را دریافت نكرده ام و اطلاعی از قطعی شدن این امر ندارم.


به گزارش نما، درحالی که از صبح امروز(یکشنبه) مباحثی درباره انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت شهرآورد ۹۱ پایتخت که قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۷ بهمن برگزار شود مطرح شده است اما این داور بین المللی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

اخبار ورزشی-حیدری در این گفت و گو اظهار داشت: من هم از طریق رسانه ها شنیده ام که بار دیگر برای قضاوت دیدار پرسپولیس و استقلال انتخاب شده ام و تاکنون ابلاغیه ای دریافت نکرده ام. خودم هم منتظر هستم اگر چنین بحثی از سوی کمیته داوران قطعی شده است به من اطلاع بدهند.

او افزود: اجازه بدهید تا عصر امروز بحث قضاوت دربی را پیگیری کنم و پس از آن پاسخگو خواهم بود. شاید بحث انتخاب من گمانه زنی رسانه ها باشد و کمیته داوران تاکنون چنین تصمیمی نگرفته باشد.

او درباره اینکه در صورت قطعی شدن انتخابش به عنوان داور دربی آمادگی روحی لازم برای قضاوت بازی را دارد یا خیر گفت: من پیش از این هم در دربی تهران قضاوت کرده ام و اگر اکنون هم بحث انتخابم قطعی شود تلاشم را برای ارائه بهترین عملکرد و قضاوت عادلانه انجام می دهم.

​حیدری سابقه داوری دربی ۸۵ که در دور رفت لیگ هفدهم برگزار شد و با تک گل علی علیپور به سود پرسپولیس به اتمام رسید در کارنامه دارد.

۱۳۹۸/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...