نسخه چاپی

افشاگری افشاریان در برنامه نود

لیگ برتر - خداداد افشاریان در برنامه نود فاش كرد كه رئیس دپارتمان داوری، مشاور یك باشگاه است

به گزارش نمابه نقل از خبرآنلاین؛ خداداد افشاریان داور مطرح فوتبال ایران شب گذشته مهمان تلفنی برنامه نود بود. او از حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری كه مهمان حضوری این برنامه بود پرسید: «آقای عسگری، من محروم هستم؟» عسگری جواب سوال او را نداد و گفت: «شما در برنامه نود گفتی نتایجی كه تیم‌های شهرداری یاسوج و نفت گچساران كه همشهری‌ات هستند برایت مهم است.» عسگری و افشاریان در حال صحبت بودند و افشاریان در لابه‌لای صحبت‌هایشان بارها پرسید كه «من محروم هستم؟» عسگری هم در نهایت گفت: «این‌ها بحث داوری است و به شما ابلاغ می‌شود.» این حرف عسگری باعث شد افشاریان دست به افشاگری بزند و بگوید: «اگر من با باشگاه‌ها ارتباط دارم كه شما مشاور عالی باشگاه آلومینیوم هرمزگان هستید. شما در جشن صعودشان هم شركت كردید.»
عسگری در جواب گفت: «این آقایان اگر سند دارند بیاورند.» عادل فردوسی‌پور هم كه زمان برنامه‌اش رو به پایان بود گفت: «عجب نكته‌ای بود. حیف كه تیتراژ برنامه دارد پخش می‌شود. آقای عسگری سند از این واضح‌تر كه رفته‌اید در جشن صعود باشگاه شركت كرده‌اید؟»
دقایقی پیش از این صحبت‌ها، عسگری یك بحث دیگر را هم مطرح كرد. او گفت: «سال 2001 یك نظارت به من و محمد فنایی دادند. چرا از آن به بعد دیگر به فنایی نظارت ندادند؟» محمد فنایی هم روی خط آمد و گفت: «آقای عسگری شما كه خودت بهتر می‌دانی با آقای قیاسی رفتی زیر آب من را زدید. برای چی به مردم این دروغ‌ها را می‌گویید؟»

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...