نسخه چاپی

ناراحتی یحیی از لو رفتن تركیب پرسپولیس

از اردوی پرسپولیسی‌ها خبر رسید یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم بابت لو رفتن زودهنگام تركیب تیمش در دیدار گذشته برابر تراكتور تبریز حسابی شاكی شده است.


به گزارش نما، سرمربی تازه‌وارد پرسپولیس در طول هفته گذشته و به ویژه در آستانه دیدار با صنعت نفت آبادان تلاش کرد ترکیب اصلی تیمش را از دید افراد نامحرم پنهان نگه دارد. او حتی سعی کرد به بازیکنان اصلی کاور ندهد یا به شکلی جلوی لو رفتن ترکیب اصلی تیمش را بگیرد.

اخبار ورزشی- جالب آنکه یحیی گل‌محمدی به اطرافیان تیمش هم توصیه می‌کرد مراقب باشند در گفت‌وگو با افراد مختلف و حتی رسانه‌ها ترکیب ۱۱ نفره پرسپولیس را لو ندهند. البته شنیدیم عمده دلیل نگرانی یحیی گل‌محمدی به خاطر بازی با استقلال بوده است. سرمربی پرسپولیس خوب می‌داند برای هواداران این تیم، شهرآورد چقدر ارزشمند است و بر همین اساس برنامه‌های خاصی را مد نظر قرار داده است. گل‌محمدی نمی‌خواهد چیزی را به قضا و قدر بسپارد و با توجه به اینکه در شهرآورد رفت تیم کالدرون توانست با تک‌گل مهدی عبدی تیم استقلال را پشت سر بگذارد بنابراین نیک می‌داند طرفداران پرسپولیس به کمتر از برد رضایت نمی‌دهند. بدین روی یحیی زودتر دست به کار شده است که ترکیب و تاکتیک‌های تیمش برای شهرآورد برگشت برابر استقلال لو نرود. به عبارت بهتر بازی با صنعت نفت آبادان تمرینی برای مسابقه حساس‌تر برابر استقلال تهران بود و یحیی گل‌محمدی هم تدابیر خاص خودش برای این دیدار نفسگیر را زودتر آغاز کرد!

۱۳۹۸/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...