نسخه چاپی

محرومیت سنگین در انتظار ۲ مربی لیگ برتری

بیرون كشیدن تیم از زمین برهم زدن نظم مسابقه است و به‌طور حتم تاوان سنگینی برای احد شیخ‌لاری و همچنین ساكت الهامی به همراه خواهد داشت و به‌نظر می‌رسد محرومیت این دو مربی قطعی است.


به گزارش نما، در بازی شهرخودرو و ماشین‌سازی که با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم شهرخودرو پایان یافت بعد از اعلام پنالتی به سود تیم شهرخودرو از سوی داور، احد شیخ‌لاری قصد داشت بازیکنان خود را به بیرون از زمین بکشد. به همین بهانه چند بازیکن ماشین‌سازی به کنار خط آمدند و بازی برای دقایقی هم متوقف شد. البته در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازیکنان ماشین‌سازی به بازی برگشتند و داور مسابقه را ادامه داد.

اخبار ورزشی-پیش‌تر در بازی پرسپولیس - تراکتور هم مشابه این اتفاق رخ داده بود. وقتی داور تصمیم به اخراج ساکت الهامی می‌گیرد این مربی جوان از تیمش می‌خواهد که از زمین بازی بیرون بیایند که با دخالت سرپرست تیم این اتفاق صورت نمی‌گیرد و در نهایت ساکت الهامی از زمین بازی بیرون رفت تا داور مسابقه را ادامه دهد.

این اتفاقات از چشم کمیته انضباطی پنهان نمانده و ساکت الهامی به همین بهانه دعوت شد تا در خصوص رفتاری که در این بازی داشت توضیح دهد و با ثبت گزارش بازی شهرخودرو و ماشین‌سازی احد شیخ‌لاری هم به کمیته انضباطی احضار خواهد شد.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در خصوص این خبر گفت: «بیرون کشیدن تیم از زمین اتفاق منسوخ‌شده‌ای است و حتی اقدام به انجام این کار هم نباید صورت بگیرد. بر همین اساس تقاضای فدراسیون فوتبال از کمیته انضباطی این است برخورد قاطعی با مربیان تراکتور و ماشین‌سازی داشته باشد تا این رفتار مربیان بدعت نشود.»

اعتراضات ساکت الهامی و همچنین احد شیخ‌لاری به قضاوت داور بوده در حالی که هیچ‌گاه اعتراض شدیدالحن به داور نتیجه مثبتی به همراه نداشته و به ضرر تیم‌های معترض تمام شده است. کما اینکه هم تراکتور در بازی با پرسپولیس بازنده شد و هم ماشین‌سازی در بازی با شهرخودرو. در بازی ایران- ژاپن در جام ملت‌های آسیا هم دیدید که چگونه اعتراض به داوری به ضرر تیم ملی تمام شد. البته نه اینکه در این دو بازی داور مرتکب اشتباهی نشده باشد و اعتراضات ساکت الهامی و احد شیخ‌لاری صفر تا صد بی‌دلیل بوده است، اما بیرون کشیدن تیم از زمین برهم زدن نظم مسابقه است و به‌طور حتم تاوان سنگینی برای احد شیخ‌لاری و همچنین ساکت الهامی به همراه خواهد داشت و به‌نظر می‌رسد محرومیت این دو مربی قطعی است.


۱۳۹۸/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...