نسخه چاپی

كرونا دربیمارستان فارابی اصفهان

عکس خبري -کرونا دربيمارستان فارابي اصفهان

مدیركل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: مشكوك بودن فرد مبتلا به ویروس كرونا دراصفهان را تایید میكنیم، آزمایش‌ها از این فرد اخذ و به تهران ارسال شده و این بیمار هم اكنون در بیمارستان فارابی دربخش ایزوله هستند.

به گزارش نما،فضای مجازی در اصفهان امروز پرشده بود از اخبار از ابتلای یک توریست چینی به بیماری کرونا که در بیمارستان خورشید بستری بود که آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این خبر را رد کرد. اما ساعتی پس از تکذیب این خبر، بستری شدن بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان فارابی در اصفهان که کارمند فرودگاه شهید بهشتی بود، مطرح شد.



ساعاتی بعد نیز وزارت بهداشت به خبر مشاهده مورد مشکوک به کرونا در اصفهان واکنش نشان داد و مهرتاییدی برمشکوک بودن این بیمار زد.



کیانوش جهانپور، مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: مشکوک بودن این فرد به ویروس کرونا را تایید میکنیم، آزمایش‌ها از این فرد اخذ و به تهران ارسال شده و ایشان هم اکنون در بیمارستان فارابی دربخش ایزوله هستند.


 


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز از شناسایی و بستری کردن یک مورد مشکوک ابتلاء به بیماری کرونا در بیمارستان فارابی این شهر خبر داد.



آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با تأیید این خبر اظهار کرد: شب گذشته یک نفر با علائم تب و سرفه در بیمارستان فارابی بستری شد، چون این فرد کارمند فرودگاه بوده و سابقه تماس با گردشگران چینی را نیز داشته است برای مراعات حداکثر احتیاط به عنوان مشکوک به ابتلاء به بیماری کرونا، تحت مراقبت قرار گرفته است.


 


وی افزود: بر این اساس نمونه گیری از این فرد انجام شده و برای تشخیص به آزمایشگاه ویروس شناسی تهران ارسال شده است.


 


کرونا، نوعی از ویروس‌ها هستند که به طور معمول بر دستگاه تنفس پستانداران، از جمله انسان، تأثیر می‌گذارند. آنها با سرماخوردگی، پنومونی و سندرم حاد تنفسی شدید همراه هستند و همچنین می‌توانند روی روده تأثیر بگذارند.

منبع برنا

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...