نسخه چاپی

پرسپولیس یك امتیاز هم از دربی بگیرد به قهرمانی در لیگ كمك می كند

پایان رافت مهاجم سابق پرسپولیس می گوید در دربی 92 بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.


به گزارش نما، پایان رافت در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۲ و شرایط آمادگی این دو تیم اظهار داشت:‌ خوشبختانه تیم پرسپولیس شرایط خیلی بهتری دارد و آقای گل‌محمدی در دو بازی گذشته بسیار خوب عمل کرد و تیم فوق‌العاده خوبی دارد. استقلال هم در دو بازی آسیایی و لیگ خطرناک ظاهر شده و مطمئنم بازی بسیار زیبایی را شاهد خواهیم بود.

اخبار ورزشی- وی افزود: یحیی گل‌محمدی فوتبال هجومی را دوست دارد و برای 3 امتیاز به میدان می‌رود و اگر یک امتیاز هم بگیرد برای کسب قهرمانی به این تیم کمک می‌‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره غیبت بازیکنان کلیدی دو تیم گفت: متأسفانه شجاع خلیل‌زاده محروم شد اما کنعانی‌‌زاده مدافع خوب، سرزن و سرعتی است و در تیم ملی هم حضور دارد. دربی خیلی حساسی است و جنبه روانی دارد و تیمی که بتواند بر این جو غلبه کند موفق خواهد شد.
رافت درباره حضور دو مربی جوان بر روی نیمکت دو تیم تصریح کرد: صددرصد دو تیم مثل بازی‌های گذشته‌شان عمل می‌کنند. تیم استقلال چهارم جدول است و می‌خواهد بازی را به سود خود به پایان برساند و به صدر نزدیک شود و پرسپولیس هم نمی‌خواهد فاصله‌اش با تیم دوم کم شود. در این دربی جنگ در میانه میدان است و دو تیم از هافبک‌های خیلی خوبی بهره می‌برند و یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی هر دو بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت.

وی افزود: میانگین سنی تیم استقلال خیلی از پرسپولیس پایین‌تر است و دونده‌تر هستند اما همین تیم جوان هم تجربه کافی ندارد و اشتباهات زیادی هم می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مصدومیت دیاباته گفت: او خیلی بازیکن خوبی است و در چند بازی گذشته مهاجم هدف بوده و توپ را خیلی خوب حفظ می‌کند. زوج دیاباته و قائدی خیلی خطرناک‌تر بودند. حالا باید دید تفکرات مربیان استقلال چگونه است با یک مهاجم به میدان می‌روند یا دو مهاجم. قطعاً دو تیم می‌آیند که از تیم امتیاز بگیرند و جدال صدر جدول و تیم چهارم دیدنی خواهد شد.

رافت درباره خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد: من همیشه گفتم علیپور تنها است و با آمدن اوساگونا، علیپور آزادتر شده و بیشتر در عمق خط دفاعی حریف می‌رود. اوساگونا هم نیاز به زمان دارد ولی علیپور از استوکس و اوساگونا بهتر است.

وی تصریح کرد: امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و برنده این بازی پرسپولیس باشد. ما دوست داریم با یحیی قهرمان لیگ شویم.

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...