نسخه چاپی

پذیرش توریست چینی دركلیه كاخ ها و مكان های عمومی ممنوع شد

شهریور گفت: كلیه كاخ‌ها و مكان‌های عمومی به هیچ عنوان حق پذیرش توریست چینی و آسیای شرقی را ندارند.


به گزارش نما، سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات در جلسه کارگروه سلامت که امروز ۱۴ بهمن ماه با موضوعیت پیشگیری، هماهنگی و اتخاذ اقدامات و تدابیر پیشگیرانه از ورود ویروس کرونا برگزار شد، اظهار کرد: این شهرستان یکی از شهرستان‌های در معرض خطر و آسیب است و خواهشمندم اگر موضوع مرتبطی با ویروس کرونا مشاهده کردین اطلاع دهید.

اخبار اجتماعی - فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: کلیه کاخ‌ها و مکان‌هایی که تردد عموم در آن وجود دارد، به هیچ عنوان حق پذیرش توریست چینی و آسیای شرقی را ندارند.

او با بیان اینکه ما یکی از کشور‌های پیشتاز در حوزه سلامت ملی هستیم، افزود: متاسفانه نظام سلامت ما همانند سایر برخی بخش‌های زندگی، با یک کم لطفی به مردم آغاز می‌شود و با یک پوزش پایان می‌یابد.

فرماندار شهرستان شمیرانات بیان کرد: درحال حاضر بر خلاف سخنان معاون اول رئیس جمهور مسافران چینی وارد کشور می‌شوند و در روز گذشته شاهد حضور توریست‌های چینی در سعدآباد بودیم.

فرماندار شمیرانات گفت با بیان اینکه متاسفانه سوداگری برخلاف ملاک ملی عمل می‌کند، گفت: ما باید از سلامت ملی مردم دفاع کنیم و سلامت ملی مردم و منافع ملی برای ما اولویت زیادی دارد.


۱۳۹۸/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...