نسخه چاپی

كی‌روش: نتیجه دست خداست، اما جنگجویانه بازی می‌كنیم

عکس خبري -کي‌روش: نتيجه دست خداست، اما جنگجويانه بازي مي‌کنيم

سرمربی تیم ملی فوتبال در آستانه دیدار با ازبكستان گفت: نتیجه دست خداست، اما تضمین می‌دهم كه ۹۰ دقیقه جنگجویانه بازی كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان درباره عدم حضورش روی نیمکت و اینکه با چه کسی در ارتباط خواهد بود گفت: فردا آنتونی سیموئز، امید نمازی و گاسپار بر روی نیمکت حضور خواهند داشت. طبق قوانین فیفا به دلیل محرومیت هیچ ارتباطی بین من و نیمکت نخواهد بود. متاسفانه به دلایل غیرقابل قبول اخراج شدم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه با ۴ دوربین فیلم را بازبینی می‌کردیم هیچ دلیلی برای اثبات حرف‌های داور وجود ندارد و متاسفانه به دلیل تصمیم وی من محروم هستم.

کی‌روش در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه شناخت‌تان از ازبکستان تا چه حدی است و رسانه‌های ازبکی در مورد محرومیت شما مانور داده‌اند اظهار داشت: اگر بخواهم شکایت داوری را مطرح کنم این حرف‌ها پایانی ندارد و ما دلایل خودمان را درباره داوری در بازی با قطر و لبنان داریم.

سرمربی پرتغالی در ادامه به صدای خبرنگاران اعتراض کرد و گفت: اگر این صحبت‌ها ادامه داشته باشد تمرکزی نخواهم داشت.

اصحاب رسانه‌های داخلی به این مسئله تمرکز خوبی نکردند؛ فراموش نکنید قبل از دیدار با ازبکستان خیلی از بازیکنان تیم ملی و نفرات استقلال و پرسپولیس دیر به اردو اعزام شدند. نباید فراموش کنیم که در آن بازی ما هم چند مصدوم داشتیم و اشکان دژاگه، قوچان‌نژاد و شجاعی به آن بازی نرسیدند. همیشه باید در نظر داشته باشیم اتفاقات گذشته آینده را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. تمرکز ما به مسائل آینده است نه به اتفاق های ماه قبل. برای ازبکستان احترام زیادی قائلیم اما ما هم کاملا آماده هستیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه قرار است علی کریمی با وجود مصدومیت روی نیمکت بنشیند اظهار داشت: ما دو بازیکن مصدوم داریم و تنها ۲۳ بازیکن از کل نفرات تیم ملی شرایط حضور روی نیمکت را دارند. ۲بازیکن مصدوم ما روی نیمکت نخواهند نشست.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد قدرت فیزیکی تیم ازبکستان عنوان کرد: از قدرت ازبکستان در تمامی نقاط و همچنین از ضعف‌های این تیم شناخت کافی داریم. شکی نداریم نوع بازی که ازبکستان ارائه می‌دهد شیوه‌ای نیست که ما به آن عادت داشته باشیم. ازبکستان شبیه شوروی سابق و روس‌ها بازی می‌کند تیم قدرتمندی هستند که در طول ۹۰ دقیقه تلاش می‌کنند و اگر ما تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانیم بازی را مدیریت کنیم.

کی‌روش تاکید کرد: نکته‌ای که نباید فراموش کنیم این است که بازیکنان ما باید تمرکز کافی را داشته باشد. کاری که در ازبکستان کردیم درون خانه هم می‌توانیم انجام دهیم. تضمین می‌کنم کل تیم در طول ۹۰ دقیقه جنگجویانه مبارزه کنند و در طول مسابقه با روحیه خوب بازی کنیم اما کسب نتیجه دست خداست.

نماینده تیم ملی خاطرنشان کرد: تاکید می‌کند حضور هوادران و طرفداران بسیار مهم و حائز اهمیت است.

باید هواداران نه تنها به ازبکستان بلکه به کل جهان ثابت کنند که ایران مردمی فوتبالدوست دارد و با اشتیاق به این رشته عمل می‌کنند. باید قطر، کره، ازبکستان و تمامی تیم‌ها علتی که ما در جام جهانی حضور داشته باشیم را ثابت کنیم به همین خاطر حضور تماشاگران مهم است. باید نشان دهیم همه متحد هستیم و بازیکنان باید عملکردی داشته باشند که تماشاگران با غرور و افتخار از آن یاد کنند.

حضور طرفداران در استادیوم این را ثابت می‌کند که آنها حامی تیم ملی هستند بنابراین نه تنها در بازی که خوب هستیم بلکه باید در زمانی که خوب نیستیم نیز این حمایت را از ما داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ یکی از خبرنگاران در مورد اینکه پرچم خود را چه کار کرده‌اید گفت: آن را در جای امن و برای موارد خاص نگه داشته‌ام.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...