نسخه چاپی

گیشا چه زمانی افتتاح می شود؟

معاون توسعه، برنامه ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران از ورود هرچه بیشتر مدیریت شهری به محلات تهران و اجرای ۱۰۹ پروژه محله محور تا پایان سال جاری خبر داد.


به گزارش نما، حامد مظاهریان معاون توسعه امروز شورای شهرداری تهران گفت: به عنوان یک فرد دانشگاهی می توانم بگویم که اینکه مردم نظر بدهند درباره پروژه ای که در حال افتتاح است اقدامی متمدنانه است.

اخبار اجتماعی - وی ادامه داد: این سطح تعامل و اینکه مردم بتوانند در جلسه افتتاحیه یک پروژه حرف بزنند هم جای خوشحالی دارد.

این مقام مسوول گفت: بودجه سال بعد شهرداری تهران با هدف توجه به پروژه های محله محور بسته شده است و توسط مردم و شورایاران شناسایی شده و پاسخگوی نیازهای مردمی است.

مظاهریان گفت: برای این رقم از پروژه ها حدود ۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و هدف اصلی آن ارتقای کیفیت زندگی در محلات است.

وی افزود: تا پایان امسال ۱۰۹ پروژه در همین مقیاس محله ای افتتاح خواهد شد و تا پایان سال ۹۹ عدد این تعداد پروژه به هزار عدد می رسد.

مظاهریان بیان کرد: برگشت مدیریت شهری به محلات از آن جهت اهمیت دارد که خانواده کوچکترین سلول اجتماع و‌محله بنیادی ترین سلول شهر محسوب می شود.هدف ما این است که صدای مردم و نیاز آنها شنیده شده و با اجرای پروژه های محله محور در ساخت بهتر محلات اقدام کنیم تا این سلول بنیادین قوی تر شود.

وی گفت: در این مسیر حتما عارضه هایی ایجاد می شود حتما نیازمند گفت و شنودهای مهمی هستیم و حتما باید شورایاران به کمک مدیریت شهری بیایند.هدف غایی و نهایی اجرای این پروژه ها همین است که وقتی مدیریت شهری وارد محله ای شد مردم محله از اقدامات انجام گرفته و کیفیت زندگی در آن محله راضی باشند.

در ادامه این مراسم سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: بیش از ۷۰ درصد این پروژه در شش یا هفت ماه اجرا شد که از این گامهای بزرگ شهرداری تهران بوده است.

محمد ادامه داد: اجرای این پروژه برای ما در قرارگاه بسیار پیچیده و زمان بر بود اما بدون آنکه یک نفر حادثه ببیند این پروژه به بهره برداری رسید.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: امروز همکاری شهرداری تهران و قرارگاه با یکدیگر زیاد شده است و این به بالندگی شهر تهران و زیست پذیر تر شدن آن کمک می کند.

وی افزود: با روحیه ای که از حناچی سراغ دارم مطمئنم که بررسی های لازم برای دو طرفه شدن این زیرگذر را انجام خواهد داد تا مردم رضایت بیشتری داشته باشند.

محمد همچنین خاطرنشان کرد که در نیمه اول اسفند ماه هم پل گیشا حتما به زیر بار خواهد رفت و افتتاح آن را شاهد خواهیم ب

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...