نسخه چاپی

رشد آثار فاخر ادبی از جمله های رویش های فرهنگی انقلاب اسلامی است

عکس خبري -رشد آثار فاخر ادبي از جمله هاي رويش هاي فرهنگي انقلاب اسلامي است

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی كردستان گفت: رشد آثار فاخر ادبی و تولیدات علمی از جمله های رویش های فرهنگی انقلاب اسلامی در چهل و یك سال گذشته بوده است

به گزارش نما ،حجت الاسلام سید محمد سادات ظهر امروز در جلسه رونمایی از جدیدترین کتاب های تولیدی استان که به همت کمیته هنری ستاد دهه فجر صبح امروز در محل کتابخانه های عمومی استان برگزار گردید، چاپ کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از مولفه های رشد هر جامعه به ویژه در حوزه مسائل فرهنگی اعلام کرد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان همچنین ضمن تقدیر از مولفین استان کردستان، گفت: در کنار چاپ آثار فاخر باید فرهنگ سازی مناسب برای روی آوردن جوانان و آحاد جامعه به خواندن کتاب انجام گرفته و همچنین کتاب های متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی توسط نهاد های ذیربط و رسانه ها به مردم معرفی گردد.


حجت الاسام سادات ادامه داد: در اسلام نیز اهمیت زیادی برای کسب و علم و دانش مطرح شده است و انقلاب اسلامی نیز در طول چهار دهه گذشته رویش های زیادی در حوزه ها علمی، ادبی، اجتماعی و سایر موضوعات با خود به همراه داشته است.


وی افزود: در دهه فجر امسال ده ها مجموعه کتاب از جمله فرزند کردستان، ساعت هفت و منظر ممنوع در استان رونمایی می شود که در تمام این کتاب ها به موضوع انقلاب و دفاع مقدس توجه ویژه صورت گرفته است.


در پایان جدیدترین آثار تولیدی با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مدیریت کسب و کار رونمایی گردید.

منبع مهر

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...