نسخه چاپی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز سه‌شنبه از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد که به شرح ذیل است:

سنایی نماینده نهاوند به وزیر کشور در خصوص تسریع در تأمین بودجه لازم به منظور فعالیت دهیاران و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص واگذاری مسکن مهر فرهنگیان و افزایش تسهیلات مسکن مهر نهاوند تذکر داد.

یحیی‌زاده نماینده تفت به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تجدیدنظر در برخی از متون پایه ششم ابتدایی با لحاظ نظرات کارشناسی و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص رعایت موارد استاندارد و ایمنی در خطوط راه آهن به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار تذکر داد.

مظفر نماینده تهران خواستار توضیح وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، کالاهای اساسی و واردات کالاهای لوکس با ارز مرجع شد.

فیاضی نماینده نور به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح جاده نور ـ چمستان ـ آمل به منظور جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار تذکر داد.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر دادگستری در خصوص تسریع در صدور سند زمین‌های روستایی و به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور تسریع در رسیدگی به درمان جانبازان و ایثارگران تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام خواستار توضیح وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت تعطیلی بیش از 90 درصد از واحدهای صنعتی شهرک‌های صنعتی ایلام، توضیح وزیر کشور در خصوص علت عدم اجرای مصوبه هیئت وزیران در خصوص رفع موانع ورود و خروج انفرادی زوار از مرز مهران، توضیح وزیر مسکن و شهرسازی در خصوص علت افزایش 65 درصدی قیمت بلیت هواپیما و توضیح وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص علت سود بالای تسهیلاتی اعطایی مؤسسات مالی خصوصی شد و به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در برنامه‌ریزی مناسب به منظور رفع بیکاری در استان ایلام تذکر داد.‌

سبحانی‌نیا و شوهانی نمایندگان نیشابور و ایلام خواستار توضیح وزیر بهداشت در خصوص علت عدم جلوگیری از اخذ مبالغ بیش از تعرفه توسط برخی پزشکان شدند و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت حق بیمه کشاورزان تذکر دادند.

نگهبان نماینده خواف به وزیر کشور در خصوص علت عدم پرداخت وام بلاعوض به زلزله‌زدگان روستای نقاب شهرستان خواف تذکر داد.

موسوی لارگانی نماینده فاورجان به وزیر ورزش و جوانان در خصوص ابطال انتخابات فدراسیون فوتبال به منظور انتخاب نایب رئیس با توجه به دو شغله بودن فرد منتخب و ابطال انتخابات هیئت فوتبال استان‌های فارس و کرمانشاه به دلیل انجام تخلف تذکر داد.

کائیدی نماینده پلدختر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم توجه به توسعه صنعت در مناطق محروم استان لرستان به ویژه شهرستان پلدختر تذکر داد.

رضایی نماینده جهرم به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در تأمین کتب درسی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای تذکر داد.

قاضی‌پور، فتاحی و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تجدیدنظر در افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی، تجدیدنظر در تعداد و ساعات پروازهای مسیر تهران ـ ارومیه و همچنین تسریع در اعلام علت سقوط هواپیمای مسیر تهران ـ ارومیه تذکر دادند.

قاضی‌پور، جهانگیرزاده، پزشکیان و پیرمؤذن نمایندگان ارومیه، تبریز و اردبیل به رئیس جمهور در خصوص علت عدم اعطای اعتبار تخصیصی به سازمان حفاظت محیط زیست به منظور احیای تالاب‌ها و دریاچه‌ها به ویژه دریاچه ارومیه تذکر دادند.

دواتگری و جهانگیرزاده نمایندگان مراغه و ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در اجرای قانون استخدام مهندسان ناظر کشاورزی تذکر دادند. قاضی‌پور، محجوب، اکبریان و سبحانی‌نیا نمایندگان ارومیه، تهران، کرج و نیشابور خواستار توضیح وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص علت عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل توسط بانک‌های عامل تذکر دادند.

رجبی، نوروزی، نظری‌مهر، صابری، دامادی و شجاعی‌کیاسری نمایندگان مینودشت، علی‌آباد، رامیان، ساری و میاندورود به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور تسریع در اعطای کشت‌های بلاعوض به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران تذکر دادند.

بشیری، فتاحی و علیلو نمایندگان نماینده پاکدشت شهربابک و شبستر به وزیر امور خارجه در خصوص پیگیری ورود غیرقانونی هواپیماهای جاسوسی آمریکایی به قلمرو هوایی و دریایی سرزمین جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس از طریق مجامع بین‌المللی تذکر دادند.

بیاتیان و قادرمرزی نمایندگان بیجار و قروه به وزیر ارتباطات در خصوص علت انجام تخلف در آزمون استخدامی شرکت مخابرات تذکر دادند.

جدگال نماینده چابهار به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از تقسیم ناعادلانه زمین‌های آزاد چابهار و به وزیر کشور در خصوص علت عدم حضور منظم کارکنان فرمانداری شهرستان چابهار تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر دادگستری در خصوص برخورد قاطع و قانونی با گرانفروشی، به وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس جمهور در خصوص تسریع در پرداخت بهای خرید تضمینی برگ سبز چای تذکر داد و خواستار توضیح وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت اخراج کارکنان شرکت تسهیلات گیلان و توضیح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت به مناقصه گذاشتن زمین‌های اهدایی مردم به منظور احداث دفاتر مخابرات روستایی شد.

شوشتری نماینده قوچان به رئیس جمهور در خصوص اقدام لازم به منظور برقراری مجدد حمل و نقل کالا از مرز باجگیران به ترکمنستان و آسیایی میانه تذکر داد.

عباس‌پور نماینده بویین زهرا به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تأمین کادر پزشکی مراکز درمانی شهرستان بوئین زهرا و آبیک تذکر داد.

طبیب‌زاده‌ نوری نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص علت اجرای نامناسب طرح هدفمندی یارانه‌ها و به وزیر نیرو در خصوص حفاظت از حریم و بستر رودخانه‌های کشور به ویژه در استان تهران توسط شرکت‌های آب منطقه‌ای و به وزیر جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در خصوص اقدام لازم به منظور حفاظت از اراضی‌ ملی تذکر داد.

کائیدی نماینده پلدختر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم تربیت معلمان واجد شرایط برای دروس سال ششم ابتدایی و عدم تناسب دروس ریاضی ششم ابتدایی تذکر داد.

برومند داش‌قاپو نماینده پارس‌آباد به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص انتصاب مدیرکل کارآمد در سازمان بازنشستگی کشوری تذکر داد.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص عملکرد نامناسب پارک‌های علمی و فناوری تذکر داد.

‌پشنگ نماینده خاش به وزیر راه و شهرسازی در خصوص بررسی علل بروز حادثه خروج قطار مسیر زاهدان ـ تهران تذکر داد.

حسن‌پور نماینده سیرجان به وزرای امور اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی پسته در شهرستان سیرجان تذکر داد.

هاشمی نخل نماینده میناب به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین اعتبار طرح آبرسانی به روستاهای غرب و شرق جاسک و بشاگرد و به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری رودخانه از بخش به شهرستان تذکر داد.

منصوری نماینده لنجان به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص تسریع در ابلاغ مصوبه معاونت رئیس جمهور در خصوص انتقال سهام صندوق بازنشستگان فولاد از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد.

جعفرزاده ایمن نماینده رشت به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اقدام لازم به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی که از ارز با نرخ مرجع استفاده می‌کنند، تذکر داد.

اسفنانی نماینده فریدن خواستار توضیح وزیر کشور در خصوص علت عدم حضور استاندار اصفهان در مراسم استقبال از رئیس مجلس شورای اسلامی شد.

حقیقت‌پور، قاضی‌پور، دامادی، دستغیب و کریمی قدوسی نمایندگان اردبیل، ارومیه، ساری، شیراز و مشهد خواستار توضیح وزیر امور خارجه در خصوص علت عدم اقدام قانونی به منظور مقابله با عوامل ضد امنیتی در شرق کشور شدند.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...