نسخه چاپی

شكایت دایی از از دست كی روش

عکس خبري -شکايت دايي از از دست کي روش

الان لیگ ما بیش از حد فرسایشی شده. من پدرم درآمد آنقدر برنامه‌ریزی كردم كه فشار بیاوریم و تیم را آماده نگه داریم. آدم عقل كل نیست كه! یك اشتباه كافی است تا كل زحمات همه به باد برود. ما از یكشنبه قبل برنامه تمرینی را شروع كردیم و هفته گذشته در 5 روز تقریبا 10 جلسه تمرین داشتیم.

به گزارش نما چند هفته دیگر تا پایان نیم فصل اول بیشتر نمانده و اغلب تیم‌ها برای نیم فصل دومشان برنامه‌ریزی می‌کنند. باشگاه راه آهن و علی دایی سرمربی تیم نیز از این قضیه مستثنی نیستند و از هم اکنون برای تقویت تیم برنامه‌هایی در سر دارند. علی دایی در گفتگو با سایت باشگاه راه آهن توضیحاتی در این زمینه داده است.

آقای دایی برنامه شما برای نیم فصل چیست؟ شایعاتی مطرح شده که شما قصد دارید چند تغییر در لیست تان بدهید.

-ما سعی می‏‌کنیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. ما در چند جا ضعف داریم که حتما باید آنها را برطرف کنیم. باید با کادر فنی بنشینیم و صحبت کنیم. چند بازیکن باید خط بخورند و در نیم فصل برای آنها جایگزین پیدا کنیم که از حالا کارمان را شروع کرده ‏ایم.

هدف اصلی‌تان خط حمله است؟

-مطمئنا. ما چند تغییر خواهیم داشت که اولویت‌مان خط حمله است. ما در همه بازیها موقعیت‌های خوبی ایجاد می‏‌کنیم اما نمی‏‌توانیم گل بزنیم. اگر بتوانیم یک فورواردی که تمام کننده تمام عیار باشد بگیریم به نظرم خیلی از مشکلات‏مان رفع می‏‌شود و امتیازات بیشتری می‏‌توانیم بگیریم.

کسانی که مد نظرتان هستند را الان نمی‌توانید نام ببرید؟

-نه. فقط بگویم من گزینه ایرانی مد نظرم است. البته با اروپا هم مکاتبه کرده‌‏ایم که اگر در ایران نتوانستیم بازیکن مد نظرمان را پیدا کنیم، بازیکن خارجی بگیریم.

در مورد جام حذفی هم بالاخره فدراسیون کوتاه آمد.

-بالاخره همه تابع تصمیمات جمع می‏‌شوند. مگر م‌ی‏شود ما نتوانیم جام حذفی داشته باشیم در ایران؟ مگر جام حذفی چندتا بازی است؟ شما نگاه کنید خیلی از تیم‌ها که بازیکن ملی دارند ممکن است همان اوایل اوت شوند. تازه بعد از بازی با ازبکستان ما تا چند وقت بازی ملی مهم نداریم.

تقریبا تا بهمن بازی نداریم. بهمن و فروردین 2 تا بازی در مقدماتی جام ملت‌ها داریم.

-شما نگاه کنید اگر قرار باشد به خاطر این چیزها لیگ و جام حذفی تعطیل شود فوتبال ضرر می‏‌کند. الان لیگ ما بیش از حد فرسایشی شده. من پدرم درآمد آنقدر برنامه‌ریزی کردم که فشار بیاوریم و تیم را آماده نگه داریم. آدم عقل کل نیست که! یک اشتباه کافی است تا کل زحمات همه به باد برود. ما از یکشنبه قبل برنامه تمرینی را شروع کردیم و هفته گذشته در 5 روز تقریبا 10 جلسه تمرین داشتیم. این خیلی فشار می‏‌آورد آن هم با امکانات کمی که فوتبال ایران دارد. اینجا زمین مناسب نداریم و زمین‏ها متاسفانه سفت است و چمن درست و حسابی ندارند. به همین خاطر خیلی فشار به بازیکنان می‏ آید و آسیب دیدگی و خستگی هم بیشتر می‏‌شود. انشاءالله به حق پنج تن بازی ازبکستان را ببریم و بتوانیم با خیال راحت به لیگ‌مان بپردازیم.

فکر می‏‌کنید بتوانیم ازبکستان را ببریم؟

-فوتبال که قابل پیش‌‏بینی نیست ولی پتانسیل برد را داریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم این بازی را هم ببریم تا هم مردم خوشحال شوند و هم راه صعود به جام جهانی هموار شود.

۱۳۹۱/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...