نسخه چاپی

واكنش قائدی به جای خالی دیاباته در دربی 92

استقلال در آستانه دربی ۹۲ بعد آسیا در لیگ هم شروع خوبی داشت تا همچنان تیم فرهاد مجیدی بدون باخت كارش را دنبال كند.


به گزارش نما، استقلال در آستانه دربی ۹۲ بعد آسیا در لیگ هم شروع خوبی داشت تا همچنان تیم فرهاد مجیدی بدون باخت کارش را دنبال کند.

اخبار ورزشی- استقلال ی ها که فکر نمی کردند در دربی نتوانند از شیخ دیاباته استفاده کنند حالا نگاه شان به زوج گلزن جدید استقلال یعنی ارسلان مطهری و مهدی قائدی است. قائدی هم مثل بقیه بازیکنان استقلال از مصدومیت دیاباته قبل دربی ناراحت است و ابراز امیدواری می کند تا با ارسلان بتوانند جای خالی او را پر کنند.

بعد دو برد خیلی باارزش در لیگ قهرمانان آ‌سیا یک بازی مهم قبل دربی را هم در لیگ بردید.
خدا را شکر توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله گروهی صعود کنیم و هواداران خودمان را راضی نگه داریم بعد از مدت‌ها آنها از عملکرد تیم راضی هستند و امیدوارم که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم سه امتیاز آن خیلی برای مان مهم که خدا را شکر به آن رسیدیم.

بعد آتش بازی کنار هم با دیاباته در آسیا این بازیکن گویا دربی را از دست داد؟

واقعا خبر بدی بود و همه ما شوکه شدیم. اصلا نفهمیدیم چه شد و امیدوارم شیخ هرچه زودتر برگردد.

نبودن شیخ در دربی و تشکیل نشدن زوج بسیار خوب تو با این بازیکن به استقلال ضربه نمی زند؟ هرچند که با ارسلان مطهری هم نشان دادید زوج خوبی هستید.

شیخ بازیکن بسیار باهوشی است و می‌داند که باید از لحظه‌ها چگونه استفاده کند و واقعا از اینکه در کنار شیخ بازی می‌کنم احساس بسیار خوبی دارم و مطمئن باشید باز هم در کنار هم گل‌های بیشتری خواهیم زد. با این حال خبر نبودنش همه را شوکه کرد. در مورد ارسلان هم باید بگویم بازیکن بسیار خوب و باهوشی است و مطمئن هستم در استقلال روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد. من از بازی کنار ارسلان هم لذت می برم و دوست زوج من با مطهری هم خوب باشد.

فکر می کنی با ارسلان بتوانی جای خالی دیاباته را هم پر و در دربی هم گلزنی کنید؟

بعد از بازی هم گفتم که دوست دارم دهمین گل خودم در لیگ را در دربی بزنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. همه بازیکنان استقلال هدف شان موفقیت تیم است و شک نکنید من و ارسلان اگر قرار باشد کنار هم بازی کنیم، تمام سعی خودمان را می کنیم تا جای دیاباته خالی نباشد.

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...