نسخه چاپی

اثر فیلمساز گیلانی در كالیفرنیا

عکس خبري -اثر فيلمساز گيلاني در کاليفرنيا

ایرنا- فیلم كوتاه «گهواره سكوت» به نویسندگی و كارگردانی مصطفی مهربان از فیلمسازان انجمن سینمای جوانان رودبار، به یازدهمین جایزه ایندی فست ۲۰۲۰ ، در سَن دیِگو كالیفرنیا راه یافت.

به گزارش نما ، روز سه شنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، درجشنواره فیلم ایندی فست، «گهواره سکوت» از ایران در بخش کوتاه داستانی حضور دارد و با فیلم‌سازانی از سراسر جهان از جمله ایالات متحده، به رقابت می‌پردازد.

در این گزارش درباره  داستان «گهواره سکوت» آمده است: رسول باید گهواره‌ای را به همسر دوست شهیدش برساند؛ با بازگشت موقتی رسول از جنگ و جنوب به شمال ایران،  لعیا قصد دارد این‌بار با او به جنگ برود و گهواره بهانه ای می‌شود تا رسول از خواسته همسرش، لعیا سر باز زند.

عوامل دیگر این فیلم کوتاه عبارتند از: آناهیتا خسروی، اکرم رادنیا، حدیقه سمیع‌پور، کاظم نظری، مریم داداشی، فیلم‌بردار: مجتبی کوهکن، صدابردار: مهرداد معظمی، تدوین‌ و صداگذاری : مجتبی کوهکن، طراح صحنه و لباس: مصطفی مهربان، دستیار کارگردان: مرتضی غلامی، دستیارتصویر: امیر کوهکن، عکاس و منشی صحنه: مرضیه حیدری، تهیه‌کننده: مصطفی مهربان و انجمن سینمای جوانان رودبار.

جایزه فیلم ایندی فست (The IndieFEST Film Awards) با هدف حمایت از فیلمسازان مستقل دربخش های مختلف فیلم بلند، کوتاه داستانی ، مستند و انیمیشن در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و امسال هم در یازدهمین دوره خود آثار راه یافته را به داوری می گذارد و اختتامیه و اهدای جوایز این فستیوال در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن)۲۰۲۰ در سَن دیِگو کالیفرنیا برگزار خواهد شد.


 

 

منبع ایرنا

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...